خبرگزاری کار ایران

پدیده برابر استقلال هت‌تریک می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۱۳۳

پدیده مشهد در حالی در هفته بیست و نهم مقابل استقلال تهران میزبان خواهد بود که آنها پیش از این نتیجه دیدار برابر تراکتورسازی و پرسپولیس را واگذار کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و نهم لیگ برتر از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و پدیده مشهد که با بردهای پیاپی از انتهای جدول فاصله گرفته در خانه به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.

پدیده مشهد با 5 برتری متوالی و کسب 15امتیاز تا پایان هفته بیست و ششم 34امتیاز کسب کرد و امیدوار به برتری در دیدارهای پیش رو بود که آنها در هفته بیست و هفتم برابر تراکتورسازی به میدان رفتند. شاگردان مهاجری پیش از دیدار با تراکتورسازی در 5بازی متوالی 11گل وارد دروازه حریفان کرده و 2گل دریافت کردند.

پدیده مشهد در هفته بیست و هفتم میزبان تراکتورسازی تبریز بود و پس از گلزنی محمدابراهیمی شاگردان مهاجری نتوانستند گلی را وارد دروازی حریف کنند تا نوار پیروزی‌های متوالی آنها پس از 5 هفته برابر یکی از سه تیم بالای جدولی قطع شود.

پدیده که همچنان به پیروزی دوباره بود در هفته بیست و هشتم مقابل پرسپولیسی به میدان رفت که قرار بود در ورزشگاه آزادی پس از پایان این بازی جشن قهرمانی‌اش را برگزار  کند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ با انگیزه به میدان آمده بودند و با گل‌های کامیابی‌نیا، علیپور، طارمی و احمدزاده در ورزشگاه آزادی پدیده را با شکست سنگین رو به رو کردند.

پدیده در دو بازی برابر تراکتورسازی و پرسپولیس نتوانسته گلزنی کند و 5گل هم دریافت کرده است.

شاگردان محمدرضا مهاجری در هفته بیست و نهم میزبان استقلال تهران هستند. تیمی که در کورس برای نایب قهرمانی با تراکتورسازی است. آبی‌های پایتخت در هفته بیست و هشتم مقابل تراکتورسازی پس از هفته‌ها شکست خوردند و در دیدار با پدیده مشهد برای برد پای به میدان خواهند گذاشت.

جدال بین پدیده و استقلال جذاب است و باید دید استقلال تهران می‌تواند با پیروزی مقابل پدیده، هت‌تریک آنها در شکست برابر تیم‌های بالای جدولی را کامل کند یا خیر. از طرفی پدیده هم کار سختی برابر استقلال تهران دارد و آنها باید برابر مهدی رحمتی و زوج دفاعی بازی کنند که در نیم فصل دوم نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز