خبرگزاری کار ایران

معجزه‌ی سیندرلای ایرانی در آلمان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۲۱۹

یک کام‌بک فوق العاده و پیروزی 10 نفره؛ معجزه‌ای به سبک سیندرلای ایرانی!

 

به گزارش ایلنا، وردربرمن به همراه سرمربی ایرانی خود موفق شد یک پیروزی دیگر به دست بیاورد و تا رده ششم جدول رده بندی بوندس لیگا صعود کند. الکساندر نوری با وردربرمنی ها خیال باخت در بوندس لیگا ندارند، آنها در دیدار امروز با هت تریک در 10 دقیقه پایانی موفق شدند بازگشتی به یادماندنی داشته باشند و شکست را با پیروزی عوض کنند.

از دیدارهای هفته سی ام بوندس لیگا تیم وردربرمن در خانه اینگولشتات از ساعت 18 به میدان رفت و در نهایت موفق به ثبت یک پیروزی تاریخی شد، آنها در دقیقه 32 دروازه خود را باز شده دیدند اما تا پایان نیمه اول موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند. پس از شروع نیمه دوم بازهم این تیم میزبان بود که موفق شد از حریف خود پیش بیفتد و این نتیجه تا دقیقه 81 ادامه داشت تا اینکه اتفاق اصلی در 10 دقیقه پایانی افتاد و میزبانان این دیدار به عنوان بازنده میدان را ترک کردند. 

سه گل پیاپی در دقایق 81، 87 و 4+90 باعث شد تا نوری به همراه شاگردان یک پیروزی مهم دیگر را به دست بیاورند، برد که با سوپر هت تریک کروسه به دست آمد، بازیکنی که با 4 گل در این بازی مقدمات کسب چهل و دومین امتیاز وردربرمن را فراهم کرد. 

معجزه‌ی سیندرلای ایرانی در آلمان ادامه دارد

این برد در نهایت باعث شد تا سبزپوشان به رده باورنکردنی ششم جدول صعود کنند، آنها که یکی از نامزدهای سقوط به دسته پایین تر به حساب می آمدند و تا پایان هفته شانزدهم تنها 7 امتیاز به دست آورده بودند پس از پیوستن الکساندر نوری، سرمربی ایرانی الاصل خود، روند رشدی باور نکردنی داشتند و اکنون با 42 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفتند. 

نتیجه گیری نوری به همراه وردربرمنی ها این روزها نقل تمام رسانه های ورزشی در کشور آلمان است و پیشرفت باور نکردنی این تیم باعث شد تا همه نگاه ها به سوی این مربی و تیمش جلب شود. پیروزی این تیم باعث شد تا آمار فوق العاده برمنی ها تقویت شود، آنها در 11 دیدار اخیر به 9 پیروزی و تنها 2 تساوی دست پیدا کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز