خبرگزاری کار ایران

برانکو: به پیروزی برابر الهلال خوش بین هستم

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۴۷۶

سرمربی سرخپوشان دیدار برابر الهلال را حساس دانست و در نشست خبری پیش از این دیدار پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا،‌ سرمربی پرسپولیس پیش از دیدار حساس سرخ‌پوشان با الهلال عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری به شرایط صعود این تیم و بازی برابر یک از قدرت‌ها فوتبال آسیا پرداخت. مشروح این صحبت‌ها را در ادامه می‌خوانید: 

بازی سختی برابر الهلال خواهیم داشت

با تیمی بازی می‌کنیم که پرافتخار است و بیش از 52 قهرمانی در کارنامه خود دارد. آنها همیشه در لیگ قهرمانان حضور داشته و معمولا در نیمه نهایی‌ها حضور داشته‌اند. الهلال دو هفته تا پایان لیگ عربستان قهرمان شده و طبیعی است که بازی سختی در انتظار ماست.

انصاری به احتمال زیاد غایب است

این که سه بازیکن در برابر الهلال را در اختیار نداریم کار ما را سخت خواهد کرد. سیدجلال حسینی و سروش رفیعی این دیدار را از دست داده‌اند و به احتمال زیاد محمد انصاری را در اختیار نخواهیم داشت. علیرغم همه این کم و کاستی ها ما همه تلاشمان را خواهیم کر  و با اتحاد و جنگندگی میتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

می‌توانیم الهلال را شکست دهیم

همه بازی‌ها را با خوش بینی شروع می‌کنیم و باخوش بینی مطلق به میدان خواهیم رفت. در دیدار رفت هم نشان دادیم که قوی‌تر از ما نیستند و می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز