خبرگزاری کار ایران

قرارداد رابسون با یک باشگاه برزیلی؛‌ استقلال نگران بلایی که سپاهان دچار شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۰۵

مدافع برزیلی استقلالی‌ها با یک باشگاه در کشور خودش قرارداد دارد و ماندنش در جمع آبی‌پوشان نیاز به دریافت رضایت‌نامه از این باشگاه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال استقلال برای تمدید قرارداد با بازیکنان خود در فصل نقل و انتقالات کار دشواری خواهد داشت.

تعداد زیادی از مهره‌های کلیدی حال حاضر استقلال در پایان فصل قراردادشان تمام خواهد شد و برخی از آنها سودای جدایی از این تیم را در سر دارند و به نظر می‌رسد جلب رضایتشان برای ماندن کار آسانی نباشد.

در این بین رابسون جانواریو، مدافع برزیلی استقلال که عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته و مورد نظر کادرفنی آبی‌پوشان است گفت: دوست دارم در استقلال بمانم ولی با یک تیم برزیلی قرارداد دارم و باید رضایت آنها را جلب کنم.

این موضوع نشان می‌دهد استقلالی‌ها با توجه به قرضی بودن قرارداد جانواریو باید برای حفظ این بازیکن رضایت‌نامه او را از باشگاه برزیلی دریافت کنند.

مشابه این موضوع 2 فصل قبل برای سپاهان اصفهان پیش‌آمد که با بی‌توجهی مسئولان باشگاه اصفهانی و بستن قرارداد غیرقانونی با پادوانی و پریرا با شکایت باشگاه‌هایشان به فیفا همراه بود و سپاهانی‌ها تا نیم فصل نتوانستند از 2 بازیکن خود استفاده کنند.

برای همین مسئولان استقلال باید حواسشان جمع باشد تا اشتباه سپاهانی‌ها را تکرار نکنند و برای تمید قرارداد با جانواریو به فکر دریافت رضایت‌نامه قطعی این بازیکن باشند.

 

  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز