خبرگزاری کار ایران

بازیکن کلیدی پرسپولیس در بازی با الهلال کیست؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۳۹

وینگر خرم‌آبادی پرسپولیس در 8 بازی گذشته‌ی قرمزها گل نزده.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس فردا در شرایطی به مصاف الهلال می‌رود که با 5 امتیاز در رده‌ی سوم جدول قرار گرفته و برای صعود از گروه باید این دیدار را ببرد یا دستکم بازی را واگذار نکند.

در بازی رفت در حالی که قرمزها با گل مسلمان پیش بودند نتوانستند برتری را حفظ کنند و تن به تساوی دادند. وحید امیری در آن بازی یکی از بهترین بازیکان پرسپولیس بود و با فرارهای خود مانع جلو کشیدن مدافعان الهلال و شرکت آنها در بازی‌سازی شد و همین موجب شد که الهلال نتواند به سیاقی که همیشه بازی می‌کند (با مدافعانی که جلو می‌آیند و در حمله شرکت می‌کنند) بازی کند.

امیری به همراه طارمی کلیدی‌ترین بازیکن برانکو در بازی فردا خواهد بود. پرسپولیس را بدون سید جلال و طارمی می‌توان تصور کرد، بدون امیری به هیچ‌ وجه.

این بازیکن در فرم خوب خود قرار دارد و در دو بازی اخیر قرمزها در برابر پدیده و ماشین‌سازی پاس گل داده است. او در بازی با ماشین‌سازی همان دقیقه‌ی 1 بازی به علیپور پاس گل داد و در بازی برابر پدیده هم در دقیقه‌ی 70 پاس گل سوم پرسپولیس را به طارمی داد.

با این حال، امیری 8 هفته است که برای قرمزها گل نزده است. آخرین بازی که امیری گل زد در همین لیگ قهرمانان بود، جایی که او در دقیقه‌ی 4 اولین گل بازی را به الوحده زد تا پرسپولیس بازی را در نهایت 3-2 ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز