خبرگزاری کار ایران

نورافکن باید حواسش را جمع کند؛

نامجو مطلق: از مدیریت استقلال حرکت مثبتی ندیدم

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۶۸

امید نورافکن در چند بازی اخیر استقلال دچار افت شده تا حتی این مسئله توجه مجید نامجو مطلق را هم به خود جلب کرده و از بازیکن جوان استقلال بخواهد بیشتر حواسش را جمع کند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم برای بازی با الاهلی به خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار کرد: استقلال به غیر از بازی با تراکتور که از لحاظ فنی و نتیجه خوب نبود در بیشتر بازی‌های نیم فصل دوم خود آماده نشان داده و می‌توان در این بازی هم منتظر عملکرد خوب از این تیم بود.

هافبک تکنیکی سابق استقلال باتمجید از عملکرد دو بازیکن کلیدی آبی‌پوشان در خصوص نقش ویژه رضایی و اسماعیلی برابر الاهلی خاطر نشان کرد: به اعتقاد من کاوه رضایی و فرشید اسماعیلی در بازی‌های اخیر استقلال خیلی خوب بودند و می‌توانند در این دیدار به استقلال کمک بیشتری کنند. استقلال این توانایی را دارد که الاهلی را شکست دهد.

وی با اشاره به ضعف محسوس امید نورافکن در چند بازی اخیر استقلال تصریح کرد: امید در چند بازی اخیر استقلال دچار افت شده. او توانایی‌های خیلی زیادی دارد و می‌تواند در سطح اول فوتبال آسیا بازی کند به همین دلیل باید بیشتر حواس خود را جمع کند تا با استفاده درست از توانایی هایش به اهداف خود در فوتبال دست پیدا کند.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با احتمال تغییر مدیریت در این باشگاه گفت: نمی‌دانم این اتفاق قرار است بیافتد یا نه اما در فصل سپری شده اقدام مثبت و تاثیرگذاری از مدیریت استقلال ندیدم و هر چه کردند کادر فنی و بازیکنان بودند. مدیر عامل و هیئت مدیره استقلال کم‌تر کاری برای این تیم کردند و نتوانستند تاثیر مثبتی از خود بر جای بگذارند تا کادر فنی بیشتر تنها باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز