خبرگزاری کار ایران

تورنمنت آزاد قزاقستان؛

تیم‌ملی تکواندو مردان بر سکوی قهرمانی ایستاد

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۰۱۱

مردان هوگوپوش کشورمان با کسب 6 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز توانستند عنوان قهرمانی تورنمنت آزاد قزاقستان را به نام خود ثبت نمایند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، تورنمنت آزاد قزاقستان از روز شنبه (2 اردیبشهت‌ماه) با حضور 472 تکواندوکار در دو رده‌سنی نوجوانان و بزرگسالان و در دو گروه آقایان و بانوان در مجموعه ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز و در نهایت دقایقی پیش با قهرمانی تیم‌ملی تکواندو ایران به پایان رسید.

تکواندوکاران کشورمان با ترکیب مهدی اسحاقی و جعفر خلیل‌زاده در وزن 54- کیلوگرم، محمد گودرزی و صادق دهقانی در وزن 58- کیلوگرم، آریان محمدی و مهدی یوسفی در وزن 63- کیلوگرم، سیدحسین احسانی و محمد صفایی در وزن 68- کیلوگرم، احمد خسرو فر و مهدی جلالی در وزن 74- کیلوگرم، مهدی قیاسی و علیرضا درویش‌پور در وزن 80- کیلوگرم، احمد محمدی و فرشاد قیاسی در وزن 87- کیلوگرم، حسین قربان‌زاده و آرش تفرشی دباغ در وزن 87+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند که در پایان با کسب 6 مدال طلا (سید احمد خسروفر، علیرضا درویش پور، حسین قربان زاده، مهدی اسحاقی، محمد صادق دهقانی و مهدی یوسفی)، 4 نقره (مهدی جلالی، احمد محمدی، جعفر خلیل زاده و آریان محمدی) و یک برنز (فرشاد قیاس شندی) توانستند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

قزاقستان با یک مدال طلا، 4 نقره و 8 برنز نایب قهرمان شد و تیم ازبکستان نیز با کسب 2 مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و مهدی احمدی به عنوان مربی می‌باشد.

گفتنی است، تورنمت آزاد قزاقستان (G1) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز