خبرگزاری کار ایران

ستاره نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس از الشحانیه می‌آید

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۳۶۶

بازیکن ایرانی الشحانیه پس از سقوط این تیم به دسته یک به گزینه مهم نقل و انتقالات ایران بدل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رحیم زهیوی یکی از چهره‌های مهم فصل نقل و انتقالات خواهد بود. بازیکنی که بعد از سقوط الشحانیه به دسته اول فوتبال قطر، در صورت بازگشت به ایران مشتریان زیادی خواهد داشت و از استقلال تهران به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی بازیکن سابق استقلال خوزستان نام برده می‌شود.

زهیوی البته هنوز تصمیم نگرفته که فوتبالش را در ایران ادامه بدهد یا قطر. او در این باره اظهار کرد: چند پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر دارم و همچنین از ایران هم پیشنهادهایی رسیده است. در یک ماه آینده تکلیفم روشن می‌شود و بهترین تصمیم را خواهم گرفت اما هدف و اولویتم ادامه کار در قطر است. 

زهیوی درصورتی از پیشنهادات قطری خود صحبت می‌کند که پیش از این، خبرها از دیپورت تمامی لژیونرهای ایرانی از قطر به ایران حکایت می‌کرد. 

رحیم زهیوی در بازی الشحانیه در مسابقات کاپ قطر و در رویارویی با الوکره نیز غایب بود و برای این تیم به میدان نرفت. پیش از این گفته می‌شد که او از پرسپولیس نیز پیشنهاد دارد اما هنوز خبری جدی در این باره منتشر نشده است.

زهیوی با وجود مصدومیت در ترکیب الشحانیه درخشش خوبی داشت و قبل از حضور در لیگ ستارگان با حضور در باشگاه استقلال به بمب خبری این تیم تبدیل شده بود که ادامه با تغییر مسیر حرفه‌‌ای‌اش راهی الشحانیه شده بود. با این حال اکنون پرسپولیس و استقلال روی او دست گذاشته‌اند و در سمت مقابل سپاهان با کرانچار نیز بی‌میل نیز دوران دوباره کسب افتخاراتش را با جذب این بازیکن ملی‌پوش دوباره پایه‌ریزی کند تا اکنون ستاره نقل و انتقالات لیگ هفدهم از باشگاه قطری لقب گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز