خبرگزاری کار ایران

تارتار انقلاب کرد؛

امید سینگ: با پارس جنوبی در لیگ برتر غوغا می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۵۰۰

بازیکن پارس جنوبی که تیمش به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است هدف اصلی این تیم را کسب سهمیه آسیایی می‌داند.

امید سینگ بازیکن پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این تیم اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت تیم الان فوق العاده ست و بچه‌ها حس بی نظیری دارند. آنقدر خوشحالیم که قابل وصف نیست. من از روز اول که به تیم پارس جنوبی جم آمدم به همه گفتم این تیم را به لیگ برتر می‌آوریم.

وی افزود: تیم ما از نظر انسجام تیمی چه از طرف مدیریت و کادر فنی و بازیکنان فوق العاده ست. در این بین هوادران هم این همدلی را تکمیل کرده اند. سال گذشته که با استقلال خوزستان قهرمان شدیم حال و هوای تیم همین طور بود. در اینجا آرامش و صداقت موج می‌زند. همه بی ادعا و دل‌پاک هستند.

سینگ بااشاره به صعود مقتدرانه تیمش به لیگ برتر تصریح کرد: صعود تیم ما به لیگ برتر انقلاب بود که همه دست به دست دادند تا انجام شود. این صعود کار دشواری بود آن‌هم برای تیمی که سال اول به لیگ یک می‌آید، قهرمان لیگ آزادگان می‌شود، آن‌هم در بازی‌های لیگ یک که واقعا طاقت فرسا و سنگین است. در این تیم اوج نظم و یکپارچگی را می‌شود دید. 

وی در رابطه با شرایط روحی و فنی تیم خاطر نشان کرد: خدارا شکر آنقدر تیم ما خوب هست که اگر در لیگ برتر هم بودیم جز هفت تیم اول قرار می‌گرفتیم. ما با خیلی از تیم های لیگ برتری بازی دوستانه کردیم و توانستیم آن‌هارا شکست دهیم.

بازیکن پارس جم جنوبی تاکید کرد: اصلا این طور نیست که بخواهیم بیایم و زنگ تفریح شویم، من مطمئن هستم که مدیریت و کادر فنی و آقای تارتار تیم را برای آسیایی می‌بندند و هدفشان یک موفقیت دیگر است. بچه‌ها از نظر تلاش و زحمت  فوق‌العاده خوب بودند. همه با سن و سال کم اما با دلی بزرگ وارد زمین می‌شدند.

وی در خصوص شایعه فروش امتیاز تیم تشریح کرد: من هم این شایعه را شنیده‌ام والبته از این خبر مطلع نیستم اما آقای رضاییان تمام حرفای لازم را در رسانه‌ها گفته است و این تیم قصد دارد با قدرت به لیگ برتر برود و بازهم یکه تازی کند.

سینگ افزود:  این درست نیست که بخواهند یکسری حرف‌هایی را  بزنند که این شیرینی قهرمانی را در بین هواداران استان بوشهر مخصوصا جم تلخ کنند.  آن‌ها دلخوشی‌شان همین فوتبال است.

وی در رابطه با شرایط مالی تیم برای حضور در لیگ برتر عنوان کرد: شرایط اینجا خیلی خوب است و شرکت به تمام قول‌هایشان رسیدگی کردند و همچنین آقای رضاییان توانسته است به تمام تعهداتی که داشته  عمل کند. این تیم از لحاظ مالی هیچ مشکلی در لیگ برتر نخواهد داشت و شرایطش از خیلی از تیم‌های برتر هم بهتر است.

بازیکن پارس جنوبی در پایان در باره حضورش در این تیم برای فصل آینده تصریح کرد: ما هنوز جشن قهرمانی‌مان را نگرفتیم و برای تصمیم گیری خیلی زود است.  برای سال آینده، تعدادی  پیشنهاد خوب دارم اما سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم البته که پارس جم جنوبی الویت اولم است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز