خبرگزاری کار ایران

مدیرفنی استقلال به شایعات پاسخ داد

هیچ وقت در مورد حضور رضاییان در استقلال صحبت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۶۱۱

مدیر فنی استقلال تهران معتقد است که بارش شدید باران در بازی روز گذشته استقلال برابر الاهلی بخشی از برنامه های تیمش در این دیدار را به هم ریخت.

مدیر فنی استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی آبی پوشان برابر الاهلی اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما بازی را خوب شروع کرده بودیم اما در ضد حمله گل خوردیم. در نیمه دوم بازی شرایط مان بهتر بود و خوشبختانه به گل رسیدیم هر چند که فرصت های زیادی داشتیم و می توانستیم به گل های بیشتر هم دست پیدا کنیم و برنده این بازی باشیم با این حال تساوی هم برایمان بد نبود.

وی در ادامه افزود: بارش باران بخش زیادی از برنامه های تاکتیکی ما در این دیدار را به هم ریخت. درست است که این شرایط برای الاهلی هم بود اما آن ها تیم هوایی بودند و به اندازه ما که زمینی بازی می کردیم مشکل نداشتند.

فریبا در خصوص تمرین نکردن امروز باقری گفت: او به تمرین آمد و گفت حالم خوب نیست. منصوریان هم با درخواست او موافقت کرد و اجازه عدم حضور او در تمرین امروز را داد.

وی در خصوص احتمال حضور رامین رضاییان در استقلال گفت: حتی یک بار هم بحث حضور رامین رضاییان بین کادر فنی یا در باشگاه استقلال مطرح نشده و من تعجب می کنم که این صحبت ها در مورد او چطور به وجود می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز