خبرگزاری کار ایران

به بهانه شکست ذوب آهن برابر نماینده امارات؛

العین شکست ناپذیرترین برابر اصفهانی ها

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۶۳۳

العین امارات برابر ذوب آهن و سپاهان اصفهان طی دیدارهایی که که برگزار شده متحمل شکست نشده است.

به گزارش ایلنا، شکست ذوب آهن برابر العین امارات در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به روند باخت های پیاپی تیم هایی اصفهانی برابر این رقیب اماراتی ادامه داد. سبز پوشان اصفهانی هم به سرنوشت سپاهان دچار شده اند که نتوانستند العین را شکست دهند.

این تیم اماراتی 10 بار با سپاهان و ذوب آهن دیدار کرده و هرگز بازنده نبوده است. 5 بازی بدون برنده و 5 بازی با پیروزی العین در این تعداد دیدار ثبت شده است.

سپاهان 6 بار برابر العین قرار گرفته و حتی یک بار هم موفق به شکست دادن این تیم نشده است. سپاهانی ها سه بار متحمل شکست شده اند و سه بازی دیگر را با نتیجه تساوی به پایان برده اند.

ذوب آهن هم 4بار با العین دیدار کرده که دوبار شکست خورده و 2بازی دیگر به تساوی کشیده شده است. آمار ذوبی ها نشان می دهد آنها هم مانند سپاهان تا به حال موفق به پیروزی برابر العین نشده تا این تیم برابر نمایندگان اصفهانی همچنان شکست ناپذیر باشد.

العین امارات در 22 بازی که در مجموع با تیم های ایرانی داشته است، تنها 4 بار شکست خورده است. استقلال تهران 3بازی برابر نماینده امارات پیروز شده و دیگر شکست آنها برابر دیگر تیم تهرانی یعنی پرسپولیس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز