خبرگزاری کار ایران

مدال نقره مجموع برای چراغی/ وزنه‌برداران ایران در دو ضرب مدال نگرفتند

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۹۲۳

وزنه‌برداران کشورمان در حرکت دوضرب مدال نگرفتند ولی چراغی در مجموع نقره ای شد، بیگلری در جایگاه پنجم قرار گرفت.

به گزارش ایلناو به نقل از فدراسیون وزنه برداری، رقابت‌های دو ضرب دسته 85 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد که در این بخش نماینده‌های ایران روی تخته رفتند و درخشیدند.

*در حرکت دو ضرب صالح چراغی که مدال طلای یک ضرب را از آن خود کرده بود با انگیزه بالا روی تخته رفت اما از رسیدن به مدال حرکت دو ضرب بازماند. وی ابتدا وزنه 180 کیلوگرم را ثبت کرد و در حرکت دوم نیز توانست وزنه 190 کیلوگرم را روی سر نگه دارد.  در حرکت سوم وزنه 197 کیلوگرم را انداخت. صالح چراغی اما در مجموع352 کیلوگرم به مدال نقره دسته 85 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا  رسید. 

*مجتبی بیگلری هم در دو ضرب نتوانست به مدال برسد و ابتدا 185 کیلوگرم را ثبت کرد. در حرکت دوم 193 کیلوگرم را انداخت و در اقدام سوم خود همین وزنه را روی سرش نگه داشت. بیگلری نیز با مجموع 347 کیلوگرم در جایگاه پنجم ایستاد.

*در این حرکت دوضرب نماینده‌های ژاپن، چین و کره جنوبی با ثبت وزنه‌های 199، 196 و 194 کیلوگرم روی سکو رفتند.

*در مجموع نیز "ژائو"نماینده چین مدال طلا را بدست آورد، صالح چراغی مدال نقره گرفت و نماینده ژاپن سوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز