خبرگزاری کار ایران

دایی: از پرسپولیس شکایت کرده‌ام/ در تیم بی‌صاحب نمی‌مانم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۴۱

سرمربی نفت تهران در نشست خبری تیمش گفـ: در تیمی که صاحب ندارد نخواهم ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار کرد:‌ بازی سختی مقابل صبا داریم چون اگر صبا نتواند امتیاز بگیرد برای ماندن در لیگ به خطر می‌افتد. با تمریناتی که در این دو هفته و بعد از تعطیلات سال نو داشتیم و از زمانی که بازیکنان تمرینات را تعطیل نکردند به فرم بدنی خوبی رسیدیم و به سه بازی آینده (دو بازی در لیگ و فینال جام حذفی) خیلی امیدوارم که به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به مشکلات این فصل تیم نفت آیا فصل آینده نیز در این تیم خواهد ماند یا خیر، تصریح کرد: در تیمی که نه صاحب دارد و نه کسی جوابگو است صحبت راجع به ماندن در این تیم اشتباه است. تا به حال به این دلیل در نفت ماندیم که فصل را به پایان برسانیم و اگر خدا بخواهد دو هفته دیگر کارمان تمام می‌شود.

سرمربی نفت در واکنش به این سوال که با وجود مشکلاتی که در این تیم وجود داشته به چه علتی به کارش ادامه دهد، تشریح کرد: احترام به سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و اخلاقی که باید رعایت شود. من دوست ندارم حق تیمی ضایع شود و به کارم به عنوان یک کار حرفه‌ای نگاه می‌کنم و به این مسئله کاری ندارم که برخی‌ها نه حرفه‌ای باشگاهداری می‌کنند و نه حرفه‌ای باشگاه را اداره می‌کنند. ما همیشه پای حرفی که زدیم می‌ایستیم چه برسد به اینکه قراردادی امضا کنیم. به شخصه هیچ تیمی را ندیدم با این شرایط به لیگ ادامه دهد و باز هم وضعیت خوبی داشته باشد.

دایی در واکنش به این مسئله که گویا بابت طلبی که از باشگاه پرسپولیس داشته شکایتی کرده که باعث شده حساب‌های این باشگاه بلوکه شود، عنوان کرد: صحبت که از باشگاه پرسپولیس شد جا دارد برای ابراهیم آشتیانی پیشکسوت این باشگاه و دوست خودم آرزوی سلامتی و بهروزی کنم و امیدوارم هرچه زودتر در خدمت او باشیم.مسئله‌ای هم که می‌گویید تا حدودی درست است و یک مقدار هم اشتباهاتی در آن وجود دارد. من از پرسپولیس شکایت کردم و کمیته انضباطی حق را به من داده اما هنوز کمیته استیناف رأیی نداده و زمانی که من هنوز رأی ندارم چطور می‌توانم حساب‌های این باشگاه را ببندم؟ این چه چیزهایی است که باشگاه می‌گوید؟ آیا عقل سالم این مسئله را قبول می‌کند؟ من باید حکمی داشته باشم که بتوانم حسابی را ببندم.

وی درباره اعتصاب‌های اخیر در تیم‌های ایرانی هم خاطرنشان کرد: دلیل اصلی این قضیه مدیریت غلط فوتبال ماست. بعضی بازیکنان به خاطر سی چهل درصد پولی که گرفتند، اعتصاب می‌کنند و برخی به خاطر بیست درصد و بعضی ها هم به دلیل ۸۰ درصد اعتصاب می‌کنند. بعضی اوقات بازیکنان مجبور می‌شوند برای رسیدن به حقشان اعتصاب کنند. همیشه گفتم که کمیته انضباطی لطف می‌کند حکم را می‌دهد ولی کجاست کمیته‌ای که این حکم ها را اجرا کند و حق دیگران را بدهد؟ چون این مسئله نیست، آقایان از زیر این مسئله درمی‌روند. یکبار خواهش کردم که اجازه بدهند در دادسرا شکایت کنیم و ببینیم چه کسی می‌تواند زیر این همه بدهی در برود. تیمی مثل نفت را به کسانی دادند که ضمانتی از آنها نگرفتند و عقبه آنها را نمی‌دانستند. در نهایت حتی حساب آنها را چک نکردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد اخیرا پولی از حساب باشگاه نفت تهران برداشته شده است نیز واکنش نشان داد و گفت: این چیزها را نمی‌دانم چون باید مدیرعاملی باشد که این چیزها را بدانیم. اینکه می‌گویید ۳۵۰ میلیون برداشته شده است، فکر نمی کنم برای باشگاهی که ۹ میلیارد قرارداد بسته چندان مهم باشد. دوست ندارم از این مساله مطلع هم بشوم. فقط منتظرم لیگ سریع‌تر تمام شود.

دایی در پایان در پاسخ به سوالی درباره انتقادات علی کریمی از خودش و اینکه پیشنهادی برای حل این مسئله دارد نیز بیان کرد: راجع به مسائل خودم می‌توانم تصمیم بگیرم. دیگران آزاد هستند هر جور دوست دارند زندگی کنند و عقاید خود را اظهار کنند. نه در مقام جواب دادن به کسی هستم. وقت پاسخ دادن به این و آن را هم ندارم و در کل قائلم که صلاح ملک خویش را خسروان دانند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز