خبرگزاری کار ایران

هت تریک مصدومیت غفوری؛

استقلال_وریا، در پایان خط

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۶۶

وریا غفوری نتوانست در استقلال بازیکن مورد انتظار کادر فنی این تیم باشد.او در بیشتر بازی های استقلال به دلیل مصدومیت غایب بود تا مصدومیت شرایط او را برای تمدید قرارداد در این تیم سخت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کهنگی مصدومیت غفوری  باعث شده تا  او نتواند انتظارات را در استقلال برآورده کرده و هر چند هفته از غایبین این تیم باشد.

آمار نشان می‌دهد غفوری مصدوم ترین بازیکن استقلال در این فصل بوده. او در بازی استقلال برابر فولاد آسیب دید و تا پایان نیم فصل یعنی در 5 بازی این تیم نتوانست به میدان برود. اما بازگشت وریای مصدوم با آمادگی او همراه نشد و این بازیکن باز هم مصدوم شد. غفوری در هفته 21 و قبل از دربی مجددا مصدوم شد تا چند هفته دوباره برای استقلال به میدان نرود.

این بازیکن بعد از چند هفته دوری از میادین  دوباره به ترکیب بازگشت اما هرگز نتوانست غفوری آماده استقلال باشد تا در بازی با لوکوموتیو با ارائه بازی ضعیف خود خیلی زود جای خود را به خسرو حیدری دهد. او پس از این در دیدار استقلال مقابل صبا و تراکتور سازی هم در ترکیب ثابت تیمش قرار نگرفت و در حالی که پس از دو هفته غیبت برابر الاهلی به میدان رفت مجددا دچار مصدومیت شد تا فردا در دیدار استقلال برابر پدیده هم غایب باشد. مصدومیتی که به احتمال او را در بازی آخر هم به عنوان غایب استقلال معرفی می‌کند تا وریا با استقلال به پایان فصل برسد.

بازیکنی که مصدومیت‌های پی‌در‌پی‌اش احتمال ماندن او را در استقلال ضعیف کرده تا او را بتوان به عنوان یکی از خروجی‌های احتمالی استقلال معرفی کرد.

غفوری مصدوم نفت با آسیب دیدگی کهنه‌اش‌، وریا همیشه مصدوم استقلال هم شد تا علیرغم ملی‌پوش بودنش نتواند در استقلال به بهانه غیبت‌های مکررش نمره قبولی بگیرد. حالا استقلال است و وریا و شاید پایان آبی پوش بودن او.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز