خبرگزاری کار ایران

رد کسر بودجه تاسیسات دریایی در لیگ فوتسال

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۸۸

با وجود احتمالات و شایعات کاهش بودجه تاسیسات دریایی اما این خبر از سوی مدیر این باشگاه فوتسال رد شد.

به گزارش ایلنا، از مدتها پیش شایعات مختلفی در مورد تاسیسات به گوش می رسید. یک روز بحث انصراف این تیم از تیمداری به گوش رسید و روز دیگر این بحث مطرح شد که بودجه این تیم کاهش پیدا خواهد کرد.

حلاجی مدیرعامل باشگاه در چند مصاحبه تاکید کرد که تاسیسات در فوتسال خواهد ماند اما میزان بودجه این تیم مبهم باقی ماند تا اینکه خبر رسیده این تیم در فصل جدید با بودجه ای کمتر از قبل در مسابقات شرکت می کند.

این بدان معناست که از تیم مدعی قبل خبری نخواهد بود و تاسیسات در بهترین حالت جایی در نیمه بالای جدول یا میانه جدول برای خود خواهد داشت.در این میان وضعیت وحید شمسایی هم مشخص نیست و اینکه این مربی – بازیکن در نهایت در تاسیسات خواهد ماند یا نه. در همین رابطه اما رئیس هیات مدیره باشگاه تاسیسات دریایی کاهش بودجه این تیم را رد کرد.

مجیدحسینی کنگانی گفت: ما داریم بحث را امیدوارانه دنبال می کنیم. ما تنها نماینده تهران در لیگ برتر فوتسال هستیم و بر خود تکلیف می دانیم که نه تنها در لیگ حضور داشته باشیم، بلکه به صورت قدرتمند در مسابقات حاضر شویم. ما هم به خاطر اعتبار شرکت تاسیسات و هم به عنوان تنها نماینده تهران در لیگ برتر فوتسال تدبیری می کنیم که آسیبی به تیم وارد نشود. در بحث بودجه هم بیشترین تلاش را داریم. تاسیسات علاوه بر فوتسال، در سایر ورزش ها هم فعال است. ممکن است در مباحث مالی روی بخش های دیگر تجدیدنظر کنیم ولی در فوتسال نه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز