خبرگزاری کار ایران

فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود را داریم

پورموسوی:انگیزه، مهم‌ترین عامل موفقیت ما در آسیا است

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۲۵

سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد:انگیزه مهترین عامل موفقیت تیمش در آسیاست.

به گزارش ایلنا،سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: فردا ما یکی از بازی‌های مهم‌مان در لیگ برتر را پیش‌رو داریم که امیدواریم با حضور هواداران به هدفمان که کسب سه امتیاز است برسیم. گسترش فولاد در چند سال اخیر تیم خوبی بوده است و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. آن‌ها در ابتدای فصل بازیکنان خوبی را جذب کردند ولی درگیر مسائل خاص خودشان شدند و نتوانستند نتایج بسیار خوبی کسب کنند. امیدواریم فردا بتوانیم سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان این تیم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بهتری دارند، افزود:ایجاد انگیزه بین بازیکنان و کیفیت زمین و امکانات در این امر تاثیرگذار بوده است. همچنین هر بازیکنی دوست دارد در خارج از ایران بازی کند. در آن رقابت‌ها همه به دنبال بازی جوانمردانه و زیبا هستند. البته در ایران هم اینطور هست ولی بعضی اوقات تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و ما مقابل آن‌ها به مشکل می‌خوریم. در کل مهمترین عاملی که باعث شده نتایج بهتری در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم، انگیزه بالای بازیکنانمان در آن رقابت‌هاست.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: طیبی و ماهینی را در بازی فردا در اختیار نداریم. این بازی فرصت خوبی برای جوانانی است که کنار تیم حضور داشتند و می‌توانند فردا توانایی خود به اثبات برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز