خبرگزاری کار ایران

چطور استقلال تنها رکورد خود را به پرسپولیس تقدیم کرد؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۲۴۷

استقلال به دنبال این است که رکورد خود را از پرسپولیس پس بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در نیم‌فصل دوم اوجِ بلندی گرفت و موفق شد علاوه بر کندن از انتهای جدول خود را به عنوان پدیده‌ی لیگ خودش معرفی کرده و بازیکنان جوانی را در ویترین فوتبال ایران قرار دهد.

آنها با بازیکنان تازه‌نفس و جوان خود موفق شدند بازی‌های زیادی را با نتایج پرگل به سود خود تمام کنند. استقلال به ترتیب تیم‌های پیکان، ماشین‌سازی، پرسپولیس و التعاون را سه گله کرد و آنها را با نتایج 3-2، 3-0، 3-2 و 3-0 شکست داد.

با این حال، شاگردان منصوریان در 9 بازی گذشته‌ی خود موفق نشده‌اند به هیچ تیمی بیشتر از 2 گل بزنند. آبی‌ها در این 9 بازی تنها 11 گل به ثمر رسانده‌اند تا تنها رکورد خود در لیگ را هم به پرسپولیس اهدا کنند.

استقلال تا قبل از هفته‌ی گذشته بهترین تیم هجومی لیگ برتر بود و با 41 گل زده بالاتر از پرسپولیسی قرار داشت که 39 گل به ثمر رسانده بود، اما شکست 0-1 آبی‌ها برابر تراکتور و برد 4-0 قرمزها برابر پدیده موجب شد که این رکورد هم از دست برود. حالا پرسپولیس با 43 گل زده در صدر بهترین خط حمله‌های لیگ برتر قرار دارد و استقلال با همان41 گل دوم است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز