خبرگزاری کار ایران

مهاجری: بازیکنانم را نمی بخشم/ اعتراضم به بازیکن بود نه به داور!

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۵۹۸

سرمربی پدیده مشهد معتقد است که شکست شاگردانش برابر استقلال فنی نبوده و آنها روی اشتباهات تکراری در خانه شکست خوردند.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل استقلال عنوان کرد: بازی از لحاظ فنی شکل خاصی داشت، خط دفاعی ما زحمت کشیدند و ما محو جریان بازی شدیم و از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. هفته گذشته استقلال را آنالیز کردیم اما دوباره سر همان مباحث گل خوردیم امروز بچه‌هایمان باید با جنبه‌تر به استقلال نگاه می‌کردند. امروز نمی‌توانم آنان را ببخشم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص اخراج خود توسط داور گفت: اعتراضم به بازیکنان خودم بود، اما داور من را اخراج کرد.

مهاجری در خصوص نتایج اخیر شاگردانش بیان کرد: 5 بازی خارج از خانه را بردیم و دغدغه سقوط هم  نداریم، اما بازیکنان از این نظر اشباع شده بودند. ما از نظر فنی مشکل نداریم و فقط به لحاظ روانی دچار مشکل هستیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که چرا بیشتر سکوهای ورزشگاه در اختیار استقلالی‌ها قرار داشت، گفت: بلیت‌های جایگاه ویژه و زیر جایگاه نباید به حریف داده شود، اما امروز در اختیار استقلالی‌ها بود. بازی استقلال و گسترش فولاد بیشتر جایگاه‌ها در اختیار هواداران میزبان بود، اما اینجا (مشهد) چنین چیزی نیست و بیشتر سکوها در اختیار هواداران استقلال قرار داشت.جایگاهی که باید برای هواداران پدیده باشد، در اختیار استقلالی‌ ها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز