خبرگزاری کار ایران

برانکو:کلاهم را به احترام بازیکنان بر می دارم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۶۰۰

سرمربی پرسپولیس می گوید به احترام بازیکنانم کلاهم را بر می دارم و به خاطر تلاششان به آنها تبریک می‌گویم.

به گزارش ایلنا؛برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری صحبت کرد:

*به احترام بازیکنانم کلاه از سر بر می دارم

 قبل از هر چیز به خاطر شهادت مرزبان‌ها تسلیت می‌گویم. به خانواده آنها و به مردم ایران تسلیت می‌گویم. این آخرین بازی لیگ ما در تهران بود و باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. آنها شخصیت و توانایی خودشان را نشان دادند. دیداری بود که می‌توانستیم به قشنگ‌ترین نحو و بهترین نتیجه در تهران آن را به پایان برسانیم. آن هم بعد از بازی سخت در تهران و باید کلاه از سر بردارم و به بازیکنانم تبریک بگویم.

*یک بازی سخت مقابل الوحده داریم

تیم ما همیشه مقابل ذوب‌آهن کار سختی داشته و در دو سال اخیر که من مربی پرسپولیس بودم، تنها تیمی که نتوانستیم آنها را شکست بدهیم، ذوب‌آهن بوده است. بعد از 2 بر صفر و 3 بر یک توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و باید به بازیکنانم تبریک بگویم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که در طول فصل ما را یاری کردند و از ما حمایت خوبی داشتند و یار دوازدهم بودند. یک بازی سخت مقابل الوحده داریم و امیدوارم بتوانیم با شرایط خوبی این بازی را به پایان برسانیم.

*بازیکنان دنبال حق خودشان هستند

اعتصاب بازیکنان مسئله ای است که بین  خود بازیکنان و باشگاه است. بازیکنان دنبال حق و حقوق خود هستند و من نمی‌توانم قاضی باشم. من همیشه کنار بازیکنان هستم، اما نمی‌توانم حَکَم باشم. به عنوان مربی وقتی بازیکنان تمرین نمی‌کنند ناراحت می‌شوم. وقتی می‌بینم اکنون احمد نوراللهی و امید عالیشاه تمرین نمی‌کنند، ناراحت هستم، چون این شغل ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز