خبرگزاری کار ایران

برای تمدید قرارداد آخر فصل صحبت می‌کنم

کرانچار:چاره‌ای جز پیروزی مقابل استقلال نداریم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۶۱۵

سرمربی سپاهان می گوید در پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا،زلاتکو کرانچار پس از پیروزی تیمش مقابل  تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: دیدار جذابی را شاهد بودیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که چنین بازی کردند. خوشحالم که به عنوان مربی یکی از این دو تیم در کنار زمین بودم.هر دو تیم به دنبال امتیاز بودند. 

وی در ادامه افزود:تراکتورسازی هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بی دلیل نیست که در صدر جدول قرار گرفته اند آنها نمی‌خواستند نایب قهرمانی را از دست بدهند و مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. خوشبختانه فرصت های آنها منجر به گل نشد و خوشحالم به پیروزی رسیدیم و هواداران با این شرایط بد آب و هوایی به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند.

کرانچار درباره ی آینده خود در سپاهان نیز خاطر نشان کرد: در جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه داشتم شرایط را به لحاظ بازیکنان، اطراف تیم و بودجه باشگاه برای مسئولان باز کردم. در واقع من به عنوان سرمربی باید هشدار بدهم که تیم در چه پست‌هایی نیاز به تقویت شدن دارد. روزی که جلسه برگزار شد و قرار بود قراردادم را نیز امضا کنم می‌خواستم که این مسئله حل شود و مدت قراردادم نیز بیشتر باشد اما به پیشنهاد باشگاه این قرارداد 6 ماهه بسته و مقرر شد که در پایان فصل با همدیگر صحبت کنیم. 

او درباره نتایج بازی‌های امروز گفت: با این نتایج چاره‌ای جز برد برابر استقلال نداریم. باید روی 4 روز باقی مانده تمرکز کنیم تا یک پایان رویایی برای سپاهان داشته باشیم. نگاه ما به باشگاه‌های آسیاست و باید این موضوع محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز