خبرگزاری کار ایران

در عرش یا روی فرش؟

180 دقیقه تاریخی برای ژنرال

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۷۹۲

سرمربی تراکتورسازی 180 دقیقه حیاتی روی نیمکت تیمش در پیش دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با شکست تراکتورسازی در هفته بیست و نهم مقابل سپاهان و از دست رفتن رتبه دوم جدول برای این تیم کار کسب عنوان نایب قهرمانی برای سرخپوشان تبریزی سخت شد و به هفته پایانی رسید.

قلعه‌نویی که با تراکتورسازی فصل سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است در هفته پایانی لیگ برتر و فینال جام حذفی 180 دقیقه سرنوشت‌ساز در پیش دارد که تاثیر زیادی روی سنجش عملکرد او روی نیمکت این تیم خواهد داشت.

اگر قلعه‌نویی بتواند فصل را با نایب قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی به پایان برساند می‌تواند موفق‌ترین سرمربی و تیمش موفق‌ترین تیم فصل لقب بگیرند ولی آن روی سکه رسیدن به رتبه سوم جدول و شکست در فینال جام حذفی است که یک شکست دیگر به کارنامه سرمربی تراکتورسازان اضافه خواهد کرد.

قلعه‌نویی که نیمکت استقلال را با خاطره‌ای تلخ ترک کرده بود با امید و آرزوی زیادی پا به تبریز گذاشته است و با توجه به شرایط سخت تراکتورسازی در فصل بعد بعید به نظر می‌رسد در این تیم ماندنی باشد و اگر هم بماند شانس زیادی برای موفقیت نخواهد داشت.

بدین‌ترتیب 180 دقیقه باقی مانده برای قلعه‌نویی و شاگردانش بسیار حیاتی خواهد بود تا با خاطره‌ای خوش فصل را برای تراکتورسازی و هوادارانش به پایان برسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز