خبرگزاری کار ایران

ماجرای تعطیلی تمرین امروز نفت تهران چه بود؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۴۸

بازیکنان نفت تهران که با مشکلات عدیده مالی رو به رو هستند بار دیگر تمرین نکردند.

به گزارش ایلنا،‌ در فصلی که اکثر تیم‌های لیگ برتری از مشکلات مالی رنج می‌برند می‌توان نفت تهران را به عنوان یکی از تیم‌هایی نام برد که که به این مشکل مبتلا است. بازیکنان نفت چند هفته پیش برای رفتن به ورزشگاه پول نداشتند تا اتوبوسی اجاره کنند و به ورزشگاه بروند.

بازیکنان نفت پیش از این بارها اعتصاب کرده بودند و رئیس فدراسیون هم به مشکل ورود کرده بود. قرار شد به واسطه فدراسیون مطالبات بازیکنان پرداخت شود اما تا به امروز چنین امری صورت نپذیرفته تا دوباره نفتی‌ها نتوانند تمرین کنند.

اما تعطیلی تمرین امروز نفتی‌ها موضوع دیگری داشت بازیکنان آماده حضور در محل تمرین امروز بودند اما با پیام مسئولان در تمرین امروز حاضر نشدند. مسئولان زمین تمرین نفت تهران با توجه به بدهی این باشگاه به آنها اعلام کرده‌اند تا زمان پرداخت کامل مابه التفاوت بین طرفین، شاگردان دایی حق ورود به زمین تمرین را نخواهند داشت.

مسئولان باشگاه نفت امروز با جلسه‌ای که برگزار کردند قرار شد با پرداخت هزینه باقی مانده اجازه حضور بازیکنان در محل تمرین را دریافت کنند. ظاهرا این مشکل امروز برطرف خواهد شد و بازیکنان از فردا تمرینات را از سر خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز