خبرگزاری کار ایران

عباسیان: گل را رحمتی زد نه من/ به حرف‌های مهاجری گوش می‌کردیم استقلال را برده بودیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۶۰

هافبک تیم فوتبال پدیده عقیده دارد گلی که وارد دروازه استقلال شد را باید به نام رحمتی ثبت کرد.

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و شایسته کسب امتیاز و حتی پیروزی بودیم ولی نتوانستیم از برتری‌مان استفاده کنیم. با وجود اینکه از حریف جلو افتادیم موفق به دفاع از گل‌مان نشدیم و در نهایت شکست خوردیم.

وی افزود: استقلال به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشت و موفق شد به هدفش برسد. ما می‌دانستیم آنها چطور بازی می‌کنند و هدف‌شان چیست و اگر به توصیه‌های مهاجری عمل کرده بودیم شکست نمی‌خوردیم.

هافبک پدیده در مورد سومین شکست متوالی تیمش عنوان کرد: این بدشانسی ما است که در 4 هفته پیاپی با چهار تیم بالای جدول بازی داریم و متاسفانه بعد از 5 برد پیاپی 3 دیدار اخیر را با شکست پشت‌سر گذاشتیم.

عباسیان در مورد گلی که با اشتباه رحمتی وارد دروازه این تیم کرد گفت: این گل را من نزدم و باید آن را به نام رحمتی ثبت کرد. البته به دلیل فشاری که در چند بازی اخیر تحمل می‌کردم با انگیزه گلزنی به استقلال وارد زمین شدم و خواست خدا بود که رحمتی آن گل را به من تقدیم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز