خبرگزاری کار ایران

تعویض‌های نبوغ‌آمیز منصوریان در این فصل

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۹۵

استقلال در این فصل 8 بار توانسته بازی‌های باخته را جبران کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال دیروز در حالی که در برابر پدیده در مشهد 0-1 عقب بود با دو گل دیدنی به بازی برگشت و موفق شد با توجه به شکست تراکتورسازی در برابر سپاهان به رده‌ی دوم جدول صعود کند. این صعود با توجه به اما و اگرهایی که در مورد تعداد سهمیه‌ی لیگ برتر ایران در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد بسیار حائز اهمیت است.

در این یادداشت نگاهی داریم به بازی‌هایی که استقلال در آنها بازی باخته را با تساوی یا برد عوض کرده است. این به جز بازی‌هایی است که استقلال در بازی‌های مساوی توانسته پیروز میدان شود. در واقع، آبی‌ها در بازی‌های خود با منصوریان توانسته‌اند 8 بار باخت را با تساوی یا برد عوض کنند. از این بازی‌ها دو برد و 6 تساوی جالب توجه‌‌‌ِ 1-1 حاصل کار شاگردان منصوریان بوده است.

پیکان 1-1 استقلال

بهنام برزای در دقیقه‌ی 82 بازی را مساوی کرد. منصوریان 4 دقیقه پیش از به ثمر رسیدن گل فرشید اسماعیلی را جانشین علی قربانی کرده بود.

تعویض‌های نبوغ‌آمیز منصوریان در این فصل

سپاهان 1-1 استقلال

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه‌ی 70 کار استقلال را سخت کرد، اما باز هم بهنام برزای (با پاس کاوه رضایی) کار را مساوی کرد؛ دقیقه‌ی 92. 5 دقیقه پیش از گل قربانی جانشین اسماعیلی شد.

استقلال 3-2 پرسپولیس

یکی از دو بازگشت توام با برد تیم منصوریان. رفیعی در دقیقه‌ی 5 دروازه را باز کرد. این بار شاگردان منصوریان در همان نیمه‌ی اول کار را بدجوری جبران کردند: اسماعیلی (18)، قربانی (20) و رضایی (44) سه گل زدند. نکته‌ی جالب اینکه تعویضی‌های مثمر ثمر منصوریان در این بازی ثابت بودند.

تعویض‌های نبوغ‌آمیز منصوریان در این فصل

استقلال 1-1 سیاه‌جامگان

یرکوویچِ استقلالی دروازه‌ی تیم محبوبش را در دقیقه‌ی 44 باز کرد، اما ابراهیمی در دقیقه‌ی 65 از روی نقطه‌ی پنالتی کار را به تساوی کشاند. تعویض طلایی منصوریان در این بازی آوردن رضایی به جای کریمی 10 دقیقه پیش از زدن گل بود که جریان بازی را عوض کرد.

گسترش 1-1 استقلال

علیرضا نقی‌زاده در دقیقه‌ی 74 و با پاس لوسیانو پریرا استقلال را در آستانه‌ی دومین باخت نیم‌فصل قرار داد، اما ابراهیمی 6 دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند. دو دقیقه پیش از به ثمر رسیدن گل یعقوب کریمی به جای بهنام برزای وارد زمین شد.

تعویض‌های نبوغ‌آمیز منصوریان در این فصل

لوکوموتیو تاشکند 1-1 استقلال 

گل دقیقه 13 بیکماجانوف در دقیقه‌ی 87 به وسیله‌ی کاوه رضایی جبران شد. در ادامه آبی‌ها می‌توانستند بازی را ببرند. 3 دقیقه پیش از این گل نیز بهنام برزای وارد زمین شد.

استقلال 1-1 الاهلی

باز هم کاوه رضایی در دقیقه‌ی 59 بازی را به تساوی کشاند. یک دقیقه پیش از گل استقلال علی قربانی به جای زکی‌پور وارد زمین شد.

تعویض‌های نبوغ‌آمیز منصوریان در این فصل

پدیده 1-2 استقلال

دومین برد استقلال در تمام بازی‌هایی که عقب بوده است. گل دقیقه 34 عباسیان (با اشتباه مهلک رحمتی) به وسیله‌ی نورافکن (57) و انصاری (87) پاسخ داده شد. باز هم پلان بازی با الاهلی تکرار شد. قربانی به جای زکی‌پور وارد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز