خبرگزاری کار ایران

2گل بنگستون به شاگردان برانکو؛ انتقام یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۹۱۴

مهاجم سابق پرسپولیس تهران دو گل برای ذوب آهن در دیدار روز گذشته به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ پرسپولیس تهران روز گذشته در خانه برابر ذوب آهن سه گل دریافت کرد که دو گل از آنها را مهاجم سیاه پوست این تیم به ثمر رساند. مهاجم سیاه پوستی که برای پرسپولیس در دربی رفت سال گذشته گل معروف تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

ذوب آهن در کمتر از 20دقیقه موفق شد دو بار دروازه پرسپولیس را باز کند؛ دو بار از روی ارسال کرنر. گل دوم ذوبی‌ها را جری بنگستون با ضربه سر به ثمر رساند، گلی که با توجه به مدافعان سرزن پرسپولیس او ارسال کرنر را با ضربه سر وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد.

با گل رفیعی بازی دو بر یک دنبال می‌شد که مهاجم هندوراسی با ارسال به پشت مدافعان در موقعیتی خوبی نزدیکی نقطه کرنر شد؛ بیرانوند برای مهار این توپ از دروازه به بیرون آمده بود اما در این امر ناکام بود تا بنگستون از کناره‌های محوطه جریمه پرسپولیس گل سوم ذوب آهن را وارد دروازه بیرانوند کند.

با دو گل بنگستون ذوب آهن توانست در مجموع به تساوی ارزشمند در ورزشگاه آزادی دست پیدا کند و به توقف سپاهان در هفته آینده چشم داشته باشد تا با برتری مقابل پدیده در هفته پایانی بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده را کسب کنند.

جری بنگستون در بازی برابر پرسپولیس هر بار زهردارتر عمل می‌کرد و برای درخشش و اثبات خود به میدان آمده بود. هر چند او اوایل فصل با نظر برانکو از ترکیب پرسپولیس کنار گذاشته شد اما با گذشت بیست و نه هفته از مسابقات توانسته 8بار برای ذوب‌ آهن گلزنی کند تا نمایش تقریبا خوبی از خود در فصل جاری به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز