خبرگزاری کار ایران

تخفیف از کرانچار یا گزینه زاپاس

جریان مذاکره قلعه‌نویی با سپاهان چه بود؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۳۷

مسئولان سپاهان قصد دارند همزمان با کرانچار با سایر گزینه‌های مد نظر خود صحبت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در نشست خبری مربیان دیدار سپاهان ــ تراکتورسازی امیر قلعه‌نویی با سوالی مواجه شد که انتظارش را نداشت. مطرح شدن موضوع مذاکره سرمربی سرخپوشان تبریزی موضوعی بود که با وجود تکذیب طرفین همچنان در رسانه‌ها به آن پرداخته می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که هنوز مذاکرات جدی و خاصی میان سپاهان و قلعه‌نویی صورت نگرفته و اگر هم موضوعی در این میان مطرح شده باشد در حد یک صحبت ابتدایی بوده است.

با این وجود مسئولان سپاهان که در حال مذاکره با کرانچار برای تمدید قرارداد او در فصل هفدهم هستند به طور همزمان به سایر گزینه‌های مد نظر خود فکر می‌کنند.

با توجه به اینکه تیم‌ها پیش از پایان فصل و شروع رسمی فصل نقل و انتقالات فعالیت خودشان را برای بستن تیم فصل جدید شروع کرده‌اند، سپاهانی‌ها هم قصد از دست دادن زمان را ندارند و به فکر زمانی هستند که شاید با کرانچار برای ماندن به تفاهم نرسند.

موضوع دیگری که در این میان مطرح شده است دستمزد بالای کرانچار است و اینکه مسئولان باشگاه سعی دارند با مطرح کردن گزینه‌های دیگر به نوعی از سرمربی خود تخفیف بگیرند و بتوانند با مبلغ قرارداد پایین‌تری با او به توافق برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز