خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته اول فوتبال

سپیدرود صعود می‌کند یا ملوان؟/ گل گهر امیدوار به لغزش گیلانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۹۹

امروز هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال با رقابت‌های حساس در بین تیم‌های بالای جدولی دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در بین تیم‌های صعود کننده لیگ یک به لیگ برتر تاکنون تنها صعود پارس جنوبی جم قطعی شده و شاگردان تارتار دیگر نگران حضور یا عدم حضور در لیگ برتر نخواهند بود. اما تیم‌های دوم و سوم جدول برای صعود رقابت تنگاتنگی باهم خواهند داشت.

سپید رود رشت_ نساجی مازندران؛ ساعت 17 _ورزشگاه شهید دکتر عضدی رشت

سپید رود رشت تیم دوم جدول رده بندی است که در یک دیدار حساس به مصاف نساجی مازندران می‌رود. این تیم در حالی به مصاف تیم مازندرانی می‌رود که پیروزی در این بازی تنها شانس صعود شاگردان نظر محمدی است. 

سپید رود با 58 امتیاز پس از پارس جنوبی در رده دوم قرار دارد اما گل‌گهر سیرجان که امروز در مقابل فولاد یزد تیم سقوط کرده به لیگ دو بازی راحتی خواهد داشت با یک اختلاف امتیاز در رده سوم و در تعقیب تیم رشتی است. 

تنها راه سپید رود به لیگ برتر پیروزی بدون قید و شرط برابر نساجی مازندران است که در رده دهم جدول قرار دارد و نسبت به فولاد یزد بازیکنان قوی‌، جنگنده‌ و با انگیزه‌تری دارد.

نساجی مازندران نه خطر سقوط را حس می‌کند و نه چشم امیدی به صعود به لیگ برتر را دارد اما از آنجایی که برتری گل‌گهر مقابل فولاد یزد اصلا دور از ذهن نیست می‌توان احتمال جنگندگی را از ساروی و شاگردانش داشت تا تیم مدعی رشت را که رقیب دیرینه نساجی است از صعود به لیگ برتر محروم کنند و به جای سپید رود گل‌گهر آماده جشن صعود به لیگ برتر شود.

 

گل‌گهر سیرجان _ فولاد یزد ؛ ساعت 17،‌ ورزشگاه شهید نصیری یزد

در مقابل سپید رود، گل گهر سیرجان قرار دارد که با 57 امتیاز و تفاضل گل بیشتر از ملوان در رده سوم قرار دارد. در صورت کسسب سه امتیاز آسان بازی پیش روی این تیم که برابر فولاد یزد خواهد بود شانس صعود به لیگ برتر برای گل گهر وجود خواهد داشت اما این در صورتی است که سپید رود مقابل نساجی متوقف شود. 

گل گهر و فولاد یزد در ارقام با هم تشابه دارند اما در عناوین این ارقام متفاوت هستند. گل گهر با 15 برد، 12 مساوی و 6 باخت در رده سوم قرار دارد و در مقابل فولاد یزد با 6 برد، 12 مساوی و 15 باخت در رده هفدهم جدول قرار دارد و سقوطش به لیگ دو قطعی شده است.

نفت مسجدسلیمان _ ملوان بندرانزلی؛ ساعت ۱۷:۰۰, ورزشگاه  شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

شاگردان مایلی کهن اکنون با 57 امتیاز در در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند و با گل گهر سیرجان هم امتیاز هستند. ملوان در یک دیدار خارج از خانه همانند دو سپیدرود و گل گهر برای نایب قهرمانی و دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر پس از پارس جنوبی جم می‌جنگد و امیدوار به شکست دو تیم رقیب است. دیدار در خانه نفت مسجد سلیمان برای ملوان سخت خواهد بود چرا که تیم‌های جنوبی در ورزشگاه‌های خانگی خود حضور پرشور هوادارانشان برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز