خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های رئال در برابر اتلتیکو در غیاب گرت بیل

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۳۷۷

مارکا مدعی است که ایسکو در برابر اتلتیکو بازی خواهد کرد و رئال با سیستمی به جز 2-4-4 الماسی به میدان می‌آید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، «مارکا» در مطلبی به تحلیل بازی رئال-اتلتیکو در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان پرداخته و در آن از نقش ایسکو و سیستم بازی رئال گفته است.

رئال مادرید گرت بیل را در بازی حساس برابر اتلتیکو (دربی کلاسیکو) در اختیار نخواهد داشت. چنین وضعیتی برای زیدان و لوس بلانکوس چندان غریب نیست. آنها در بازی‌های اخیرشان به نداشتن BBC به صورتت کامل عادت داشته‌اند. در بازی مرحله‌ی یک چهارم نهایی برابر بایرن مونیخ آنها این مشکل را داشتند و زیدان در آن از ایسکو به جای بیل استفاده کرد و سیستم بازی رئال را از 1-3-2-4 به 2-4-4 الماسی تغییر داد.

ایسکو، خامس رودریگز و مارکو آسنسیو گزینه‌های زیدان برای جانشینی گرت بیل هستند. با این حال، ایسکوی 25 ساله در بازی‌های اخیر به قدری خوب بوده که او را جانشین احتمالی بیل بدانیم.

در ال‌کلاسیکو آسنسیو به جای گرت بیل به بازی گرفته شد و در بازی با والنسیا خامس به صورت ثابت بازی کرد و در این بازی ایسکو به کار گرفته می‌شود. رئال در این بازی با سیستم 2-4-4 الماسی (همچون بازی با بایرن) به میدان نخواهد رفت و با همان روش 3-3-4 بازی می‌کند. ایسکو در این روش در کنار رونالدو و بنزما قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز