خبرگزاری کار ایران

مشکل روحی باقری حل شد؛

عبداللهی: بعد از بازی با التعاون مذاکرات را رسمی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۴۳۵

نصرالله عبداللهی معتقد است مشکل روحی فرشید باقری حل شده و او در حال حاضر مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

نصرالله عبداللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص برتری استقلال برابر پدیده گفت: بازی خیلی خوبی بود و بعد از گلی که خوردیم تعویض‌ها و تغییر برنامه ما باعث شد تا بتوانیم بازی باخته را با برد عوض کنیم. این برد به شرایط ما در جدول هم خوب کمک کرد با این حال هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما دو بازی مهم و سخت داخلی و آسیایی را پیشرو داریم.

وی در ارتباط با بازی استقلال برابر سپاهان اعلام کرد: بازی سختی داریم. سپاهان حریف قابل احترامی است و تیم آماده‌ای اما ما هم تلاش می‌کنیم تا از امتیاز میزبانی مان خوب استفاده کرده و با برد در این دیدار مستقیم به آسیا برویم.

سرپرست استقلال در ارتباط با وضعیت باقری اعلام کرد: او مشکل روحی داشت که الان مشکلش حل شده و برای همراهی استقلال مشکل خاصی ندارد.

عبداللهی راجع به مذاکره استقلال با بازیکنان برای تمدید قرارداد گفت: مذاکرات رسمی با بعد از بازی با التعاون آغاز می‌شود و الان صحبت‌ها فقط دوستانه بوده به امید خدا در پایان فصل مذاکرات در باشگاه انجام می‌گیرد.

وی در خصوص وضعیت امید ابراهیمی اعلام کرد: ممکن است امید به بازی با سپاهان نرسد اما به امید خدا ما او را برای بازی حساس مان برابر التعاون در اختیار خواهیم داشت تا ابراهیمی در این دیدار مهم ما را همراهی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز