خبرگزاری کار ایران

منصوریان نه، باشگاه با بازیکنان مذاکره می‌کند

نظر مدیرعامل استقلال در خصوص بازگشت مجتبی جباری و پژمان منتظری

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۴۸۸

مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید مجتبی جباری در لیست منصوریان برای فصل بعد جایی ندارد.

به گزارش ایلنا،رضا افتخاری پس از پایان جلسه امروز هیئت مدیره استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

*درجلسه هیئت مدیره استقلال چه گذشت؟

اولین جلسه هیئت مدیره در سال 96 را برگزار کردیم. ما درگیر مسابقات بودیم و به همین دلیل جلسات با تأخیر برگزار شد.در جلسه امروز موضوعات مربوط به مسائل مالی را مورد بررسی قرار دادیم و قرار شده است که در آینده برخی موارد را تصویب کنیم. بحث اصلی تمدید قرارداد بازیکنان بود که قرار شد پس از دیدار با التعاون عربستان بررسی شود. گزارشی هم علیرضا منصوریان به ما خواهد داد تا هیئت مدیره در خصوص آن تصمیم‌گیری کند.موضوع بعدی عملکرد مالی بود که بازرس مالی آن را تحت‌نظر گرفته است. در جلسه مجمع، در رابطه با کسانی که از هیئت مدیره خارج شده‌اند، تصمیم‌گیری خواهد شد تا به جای آنها فرد دیگری معرفی شود. پس از درگذشت منصور پورحیدری و کناره‌گیری شهاب جهانیان، دو نفر از هیئت مدیره خارج شده‌اند و قرار است در جلسه مجمع که پس از پایان لیگ برگزار می‌شود، جایگزین‌های آنها مشخص شوند. تغییرات دیگری در هیئت مدیره نداریم و اگر هم باشد، وزیر ورزش و جوانان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

*امید ابراهیمی و کاوه رضایی  ماندنی هستند؟

شرایط آنها همانند بازیکنان دیگر است و تبعیضی قائل نمی‌شویم. منصوریان طی نامه‌ای از ما خواسته است که قرارداد همه بازیکنان تمدید شود. ما هم مخالفتی نکردیم، چون تشخیص سرمربی بود، اما بعد گفت که دست نگه داریم تا شاید یکی دو نفر دیگر به فهرست مدنظر او اضافه شوند. اگر بازیکن مدنظر او خارجی باشد، سقف‌مان پُر است. در صورت نیاز به بازیکن داخلی، محدودیتی وجود ندارد و می‌توانیم با بازیکنان داخلی قرارداد ببندیم.

*وضعیت فرشید باقری ؟

صحبت جدایی این بازیکن در نیم‌فصل دوم هم مطرح بود، اما هنوز منصوریان رسماً اسمی نبرده است که چه بازیکنی در لیست خروج قرار دارد. وضعیت همه بازیکنان یکی دو هفته دیگر مشخص می‌شود.

*حضور دستیار کی روش در استقلال ؟

 خود آقای منصوریان در حال مذاکره برای حضور این مربی است، اما به طور دائم. ظاهراً دستیار پیشین کی‌روش قصد دارد پس از فعالیت در دوره بدنسازی تیم استقلال جای دیگری برود. فکر کنم او در قطر حضور دارد و زمانی که استقلال برای دیدار با التعاون عربستان راهی قطر شد، منصوریان مذاکراتش را با او انجام خواهد داد تا به جمع‌بندی برسیم. زمانی که استیو جونز از استقلال رفت، تیم در کوران مسابقات بود و دوره بدنسازی گذشته بود. منصوریان هم از دستیارانش استفاده کرد. برای فصل جدید در دوره بدنسازی، منصوریان پیشنهاد داده است، دستیار پیشین کی‌روش حضور داشته باشد.

*درباره کمک هوادارن استقلال به باشگاه ؟

ما از بازیکنان خواستیم که تبلیغ کنند. استقلال باشگاه بزرگی است و هواداران زیادی دارد. باشگاه قادر نیست همه نیازهای خود را برآورده کند و دست کمک به سوی هواداران دراز کرده است. این کار اجباری نیست و هر کسی که علاقه داشته باشد، می‌تواند کمک کند. برخی افراد می‌گویند قصد داریم به استقلال کمک کنیم، اما نمی‌دانیم از چه طریقی. ما به آنها راه را نشان دادیم. اگر هواداران کمک جزئی هم کنند، قابل توجه خواهد بود. با این کمک می‌توانیم بازیکنان بزرگی جذب کنیم. استقلال سابقه تاریخی دارد و برای موفقیت و مبارزه در آسیا نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. برای جذب این بازیکنان، نیاز به پول است. نمی‌گذارند اینجا (باشگاه)  پول بماند تا بازیکنی جذب شود. ما دنبال این هستیم که بازیکن بزرگ به استقلال بیاوریم.هواداران به ما گفتند که پرسپولیس این کار را کرده است، شما هم انجام دهید. ما به خواسته هواداران این کار را کردیم. حتی بحث حساب در یکی از مؤسسات اسپانسرمان را مطرح کردیم که بتوانند حساب باز کنند. آنها شاید سود بیشتری به نسبت سایر بانک‌ها دریافت کنند، اما با این راه به باشگاه کمک می‌کنند. بنابراین نیاز به تبلیغات است که این کار صورت بگیرد. خیلی از هواداران استقلال از خارج از کشور تماس می‌گیرند و عنوان می‌کنند چطور باید کمک کنیم.

*جباروف آبی پوش می شود؟

 من قبلاً هم این موضوع را بررسی کردم. در قرارداد جباروف این آمده است که او باید بعد از اتمام لیگ بدون هیچ قید و شرطی به تیم استقلال برگردد.

*حضور جباری و منتظری در استقلال ؟

من با منتظری صحبت کرده‌ام، اما فکر نمی‌کنم تیم قطری دست بردار او باشد. در مورد جباری هم باید بگویم در لیستی که منصوریان به ما داده اصلاً نام او وجود ندارد.

*بازی خداحافظی برای آقای گل؟

من با برهانی دو روز پیش نزدیک به دو ساعت صحبت کردم. برنامه‌ریزی کرده بودیم تا در بین نیمه بازی با الاهلی از او تجلیل شود، اما نمایندگان سازمان لیگ گفتند AFC با این موضوع موافقت نمی‌کند. ناچاراً دست نگه داشته‌ایم تا در یک بازی داخلی این کار را انجام دهیم. از طرفی این پیشنهاد به من شده است تا در بازی با سپاهان مراسم تجلیل از برهانی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز