خبرگزاری کار ایران

واکنش رضا قوچان نژاد به تغییر تیم در لیگ هلند

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۵۱۲

رضا قوچان نژاد در بازگشت دوباره به هیرنفین موفق شد تمام سال‌های بدی که تجربه کرده بود را از ذهن طرفداران خود پاک کند و روزهای جدیدی در تاریخ فوتبالش به ثبت برساند تا جایی که حالا کاندیدای کسب مرد سال این باشگاه از سوی طرفداران شده است.

به گزارش ایلنا، مهاجم ملی‌پوش ایرانی در واکنش به این انتخاب به سایت هلندی می‌گوید: به طور مطلق احساس فردی خوبی از آن دارم. گلزنی وظیفه مهاجم است اما از گلزنی بیشتر و از تعداد آن خوشحال می‌شوم. خوشحالم تلاش‌هایم رضایت طرفداران را در بر داشته و امیدوارم این روند را همچنان تا پایان فصل ادامه دهم.

او حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: من از آن تیپ بازیکنانی هستم که باید فوتبال بازی کنم و ترجیح می‌دهم بازی خوب من در خدمت تیم باشد. در این صورت شما با گلزنی خود خوشحال می‌شوید و باعث شادی دیگران از جمله طرفداران نیز می‌شوید، به همین خاطر در هر بازی من انگیزه‌های متفاوتی دارم و هیچ گاه تصور اینکه وظیفه‌ام را انجام دادم، نداشتم.

ملی‌پوش ایرانی درباره آینده خود و رویایی که در سر دارد، اینطور توضیح می‌دهد: من هیچ وقت آدم رویابافی نبودم و همیشه با واقعیات موجود زندگی کردم. همواره نگاه من از یک بازی به بازی آینده است و این نوع فوتبال من است. مطمئنم هفته‌های آرام و بدون اتفاقی در تابستان پیش‌رو دارم و الان هم باید خودم را مهیای بازی با تیم زوله در هفته سی‌‌وسوم هلند کنم.

به نظر می‌رسد رضا قوچان نژاد برنامه‌ای برای جدایی از هیرنفین ندارد. عملکرد فوق‌العاده گوچی در رقابت‌های این فصل لیگ هلند باعث شده تا اخباری در مورد علاقه تیم‌های دیگر به جذب مهاجم ایرانی هیرنفین منتشر شود و همین مساله سوژه یکی از سوالات سایت هیرنفین از گوچی بوده. قوچان‌نژاد در این باره حرف‌هایی دارد: من آرزو و رویایی برای بازی در تیمی دیگر ندارم. همیشه به این فکر می‌کنم که بتوانم در بازی بعد برای تیمم موثر باشم و گلزنی کنم. اصلا به این فکر نمی‌کنم که تابستان قرار است چه تصمیمی گرفته شود و آینده‌ام در این باشگاه چه خواهد بود. تنها به این فکر می‌کنم که بتوانم در بازی بعدی برابر زوله به تیمم کمک کنم تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز