خبرگزاری کار ایران

آرای کمیته انضباطی درباره تیم های لیگ دسته اول

سرمربی قهرمان لیگ از حضور در بازی فصل بعد محروم شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۹۱۳

کمیته انضباطی رای های خود را درباره تیم های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال،دیدار تیم های گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم 22 فروردین برگزار و از سوی مهدی تارتار، سرمربی تیم پارس جنوبی جم تخلفاتی مبنی بر ورود غیر قانونی به زمین مسابقه و تحریک تماشاگران، صورت گرفت. وی طبق ماده 55 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین تیم گل گهر سیرجان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی و پرتاب بطری و اشیاء که دارای سابقه قبلی بوده است ، بر اساس مفاد بندهای 1و3ماده 79 آیین نامه انضباطی باید مبلغ 130 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
ضمنا وینگو بگوویچ سرمربی تیم گل گهر سیرجان به دلیل درگیری با کادر فنی تیم مقابل  که با توجه به سابقه قبلی و به استناد بند5ماده66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال محکوم شد.
*جریمه نقدی برای تیم خونه به خونه
به خاطر انجام تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم خونه به خونه در دیدار28فروردین مقابل تیم فجر شهید سپاسی مبنی  بر پرتاب سنگ و بطری به سمت تیم مقابل و فحاشی به داور، طبق بندهای 1 و3 ماده 79 آیین نامه انضباطی جریمه نقدی این تیم   200 میلیون ریال اعلام شد.
*جریمه نقدی برای تیم پارس جنوبی جم بوشهر
در دیدار تیم های پارس جنوبی جم بوشهروملوان بندرانزلی در تاریخ 28 فروردین تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم پارس جنوبی جم بوشهر مبنی  بر پرتاب اشیاء به سمت تیم مقابل و هجوم تماشاگر به داخل زمین مسابقه که موجب توقف بازی شد، منطبق با مفاد بندهای 1 و4 ماده 79 آیین نامه انضباطی بوده ، به همین دلیل تیم پارس جنوبی جم بوشهر به پرداخت مبلغ  100 میلیون ریال به عنوان جریمه نقدی محکوم شد.
 * جریمه نقدی صادقی،فکری و حسن پور 
درتاریخ بیست وهشت فروردین دیدار تیم های اکسین البرز و نفت مسجد سلیمان از سری مسابقات لیگ دسته اول تخلفاتی حادث گردید که پس از ارسال گزارشات مربوطه به کمیته انضباطی ، رای کمیته به شرح زیر است:
-نفت مسجد سلیمان به دلیل فحاشی و پرتاب اشیاء به سمت داور و زمین مسابقه که دارای سابقه قبلی نیز بوده است ، به استناد بندهای 1 و 3 ماده 69 به 100میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد
-صادقی مربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل انجام حرکات توهین آمیز، ورود به داخل زمین مسابقه ، تحریک و اعتراض مکرر به داور مسابقه که منجر به اخراج وی شد، به تذکر کتبی و 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
-محمود فکری سرمربی تیم  نفت مسجد سلیمان به دلیل اعتراض مکرر منجر به اخراج که منطبق با بند 2 ماده 63 تشخیص داده شد، به تذکر کتبی محکوم شد.
-حسن پور سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان با توجه به فحاشی به تیم داوری و تیم حریف و به استناد بند 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی به 2جلسه محرومیت ازهمراهی تیم مربوطه و حضور درمسابقات رسمی و پرداخت مبلغ 4 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
کلیه آرای فوق قطعی است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز