خبرگزاری کار ایران

هافبک پدیده در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

استقلال قوی نبود،‌ ما انگیزه نداشتیم/ در شهر خود غریب هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۱۰۲

هافبک پدیده شکست تیمش برابر استقلال را از بی‌انگیزگی پدیده دانست و عملکرد هم تیمی‌هایش را بد توصیف کرد.

کریم احمدی هافبک پدیده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیمش برابر استقلال اظهار کرد: در دیدار برابر استقلال پیشبینی بازی سختی را داشتیم اما آنقدرها هم سخت نبود و ما بازی را برای خودمان سخت کردیم که باعث شد خیلی راحت این دیدار به اصطلاح خانگی را واگذار کنیم.

وی افزود: مهمترین دلیل شکست در این دیدار بی انگیزگی و عدم تمرکز بازیکنان پدیده بود. استقلال اصلا تیمی نبود که بتواند در مشهد پدیده را شکست دهد اما خودمان باعث این اتفاق شدیم و هیچ کدام از ما از عملکرد خود در بازی راضی نیستیم.

احمدی در رابطه با دیدار خانگی و تماشاگران مشهدی خاطر نشان کرد: در صورتی که در شهر مشهد باید جو ورزشگاه به نفع پدیده باشد اما اینطور نبود و ما در شهر خودمان غریب بودیم. بیشتر ورزشگاه را هواداران استقلال به خود اختصاص داده بودند و برای ما فرقی با بازی در ورزشگاه آزادی نداشت.

وی با اشاره به کندی روند بازی تصریح کرد: استقلال موقعیت خطرناکی بر روی دروازه پدیده نداشت و تنها از دو موقعیت خود استفاده کرد و پیروز شد. بازی روند کندی داشت و عملکرد بد ما باعث خلق دو موقعیت استقلال شد.

هافبک پدیده درباره حضور در پدیده برای لیگ هفدهم تشریح کرد: برای فصل آینده تصمیمی نگرفته‌ام اما قراردادم با پدیده تمام شده است. از 3 تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم که در انتهای فصل به آن‌ها فکر می‌کنم. هنوز برای رفتن یا ماندن در پدیده تصمیمی نگرفته‌ام و به شرایط این تیم برای لیگ جدید بستگی دارد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز