خبرگزاری کار ایران

اولین خروجی آبی‌پوشان مشخص شد؛

مدافع جنجالی استقلال در لیست خروجی منصوریان

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۱۳۲

باشگاه استقلال تمایلی به تمدید قرارداد با مدافع جنجالی ابتدای فصل خود ندارد و او را در لیست خروجی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد حسین کنعانی زادگان هیچ وقت نتوانست در استقلال انتظارات را برآورده کند. مدافعی که با جنجال وارد استقلال شد، تنها در دو، سه بازی برای این تیم به میدان رفت و با مصدومیت طولانی مدتش هرگز نتوانست برای استقلال کارایی داشته باشد تا با توجه به تمام این اتفاقات در لیست خروجی این تیم قرار بگیرد.

این مدافع ملی‌پوش که گفته می‌شد تحت قرارداد پرسپولیس است و برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان شده، در اتفاقی عجیب بعد از اینکه به توافق مالی با پرسپولیس دست نیافت توانست مجوز حضور در استقلال را دریافت کند و با کری‌خوانی‌هایش به سوهان روح هواداران پرسپولیس تبدیل شد. 

با این حال اشتباهات مهلک او در ابتدای فصل و در ادامه مصدومیت باعث شد تا او از لیست استقلال در نیم فصل خارج شود و به مداوای پارگی رباط خود بپردازد. با این حال اما منصوریان که خیالش بابت مدافعان میانی تیمش راحت شده قصد ندارد برای فصل آینده او را به لیست این تیم اضافه کند و اولین گزینه خروجی استقلال کنعانی زادگان است.

این باشگاه هیچ تمایلی به تمدید قرارداد با مهره پر سر و صدا و گران قیمت خود ندارد تا این مدافع به دنبال تیم جدید خود باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز