خبرگزاری کار ایران

بازگشت هیجان به فوتبال ایران با صعود تیم‌های جالب توجه

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۱۷۴

صعود تیم‌های پرطرفدار جذاب ترین اتفاقی بود که می‌‎تواند به افزایش هیجان در فصل آینده لیگ برتر ایران کمک کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با وجود سقوط تیم پرطرفدار ماشین سازی تبریز به لیگ دسته یک بیم آن می‌رفت که از تعداد طرفداران لیگ برتری در فصل آینده کاسته شود.

اما با صعود دوتیم پرطرفدار لیگ یک به لیگ برتر دوباره هیجان در دیدارهای فصل آینده لیگ برتر به اوج خود خواهد رسید. صعود تیم پرطرفدار پارس جنوبی جم به لیگ برتر به نمایندگی از بوشهر و هرمزگان می‌تواند تواشاگران بسیار زیادی را به لیگ خلیج فارس تزریق کند و این درحالی است که این خطه بعد از سقوط شاهین تاکنون نماینده‌ای در لیگ برتر نداشته و این حضور برای طرفداران جنوبی کشور بسیار مهم است.

سپیدرود رشت تیم دوم صعود کننده به لیگ برتر است که به خاطر قدمت و محبوبیت در شمال کشور، طرفداران متعصب و بسیار زیادی را به لیگ برتر وارد می‌کند که همانند طرفداران تبریزی با شور بالایی به حمایت از تیم خود در ورزشگاه خواهند آمد. این تیم گیلانی در لیگ دسته دو و یک به صورت میانگین 10 هزار نفر هوادار داشته است.

حضور این دو تیم پر طرفدار جغرافیای لیگ را نیز گسترش داده است. نمایندگانی از بخش های شمالی و جنوبی کشور که نماینده‌ای در لیگ نداشته‌اند و حضورشان مرزهای لیگ را گسترده‌تر کرده است. از نمایندگان تهران، تبریز و اصفهان هرکدام اگر از لیگ سقوط کنند بازهم آن استان در لیگ برتر حضور خواهد داشت اما این تیم‌ها تنها نمایندگان استان‌های‌شان درلیگ برتر هستند و با حضور خود افتخار آفرین شهرهای‌شان خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز