خبرگزاری کار ایران

چند تیم خواهان عقد قرارداد با من هستند

کرانچار: شکست استقلال روزنه صعودمان به لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۲۷۹

سرمربی سپاهان در نشست خبری تیمش از مذاکرات با مسوولان باشگاه سپاهان برای تمدید و یا پایان همکاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در نشست خبری تیمش با استقلال اظهار کرد: خوشحالم که در تهران در کنار شما خبرنگاران حضور دارم. ما امیدواریم که بی فشار بازی با استقلال را هرچه زیباتر برگزار کنیم زیرا فکر می کنیم با کسب امتیازات این بازی یک روزنه ای برای سپاهان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ایجاد شود.

وی افزود: انتظار من این است که بازیکنان ما مانند دیدارهای گذشته عمل کنند و تمام تلاش ما نیز در این مسیر است. کاملا می دانیم که استقلال قدرتمند با تمام وجود برابر ما قرار می گیرد تا بتواند نایب قهرمانی را کسب کند و راحت تر به آسیا برسد. همچنین امیدوارم این بازی در ورزشگاه مملو از تماشاگر برگزار شود تا یک مسابقه زیبا را شاهد باشیم.

کرانچار در رابطه با مصدومان تیمش خاطر نشان کرد: وقتی از آمادگی صحبت می‌کنم یعنی مصدوم و محرومی نداریم و حسن زاده تنها مصدوم ما است که برابر تراکتورسازی دچار مصدومیت شدید شد. مصدومیت او برای ما ناتوانی ایجاد می کند اما امیدوارم میرزایی در زمین قابلیت های خوبی به نمایش بگذارد و با جوانی خود به ما کمک کند.

وی با اشاره به ماندن یا جدایی‌اش از سپاهان تصریح کرد:  شما خبرنگاران به خوبی آگاه هستید که مذاکرات باید از یک نقطه ای آغاز شود و رقم بالا و پایین فرقی ندارد اما این ارقام صحیح نیست. مذاکرات ادامه دارد و امیدوارم در آینده نزدیک به نقطه نظر مشترک برسیم. باید پیشنهادات را سبک و سنگین کنیم تا به یک نقطه مشترک برسیم یا اینکه قطع همکاری کنیم.

سرمربی سپاهان در رابطه با قرارداد چپاروف عنوان کرد: من از قرارداد چپاروف با سپاهان و استقلال اطلاعی ندارم و نمی دانم دو باشگاه چه توافقی داشتند اما چپاروف یک بازیکن بسیار ارزشمند و با شخصیت است و به هر کدام از دو تیم تعلق داشته باشد، آن تیم یک بازیکن خوب در اختیار دارد. من نمی دانم که او فردا از سپاهان جدا می شود یا با این تیم ادامه خواهد داد. من نمی دانم چه شرطی در قرارداد او وجود دارد و مدیران دو باشگاه این موضوع را می دانند.

وی افزود: باشگاه سپاهان اصرار داشت که قرارداد ما 6 هفته و تا پایان فصل باشد اما من اصرار کردم که 1.5 سال قرارداد امضا کنیم اما این موضوع مصلحت باشگاه بود. من نیز می خواستم به سپاهان کمک کنم تا به روند نتیجه گیری گذشته بازگردد اما من به دلیل اصرارهای باشگاه پذیرفتم. بعد از حضور در تیم نیز پذیرفتم که با حضور چند بازیکن با تجربه و چند بازیکن جوان می توان نتیجه گرفت که نتایج ما نشان می دهد حق با من بوده است. با این نتایج سپاهان تنها تیمی نیست که می خواهد با من قرارداد امضا کند و چند تیم از ایران و خارج از ایران خواهان قرارداد امضا کردن با من هستند اما فکر من تنها روی سپاهان و بازی با استقلال است.

کرانچار در خصوص ماندنش در سپاهان تاکید کرد: حضور من 50 به 50 است و مذاکره تنها بخش مالی نیست. هر مربی عاقلی برای باشگاه یک شروطی دارد که یکی از آنها حفظ بازیکنان با کیفیت تیم است. شرط دوم جذب بازیکن برای پست های خاص است و باید دید آیا باشگاه برای این کار بودجه دارد یا نه؟ همچنین برنامه ی کمپ های خارج از کشور و یا پرداخت قرارداد مجموعه ی تیم دیگر مباحث است. در کنار این بحث ها، موضوع رقم قرارداد من نیز مطرح است که در دو نوبت مذاکره نمی توان درباره ی همه ی آنها صحبت کرد.

سرمربی سپاهان گفت: نمی خواهم بگویم که یکی از شروط من تمدید قرارداد است اما همانطور که گفتم هر مربی می خواهد بداند قرارداد بازیکنان با ارزش تیم که در حال تمام شدن است، چگونه تمدید می شود؟ من برای باشگاه شرط نگذاشتم اما می خواهم بدانم باشگاه آیا این موارد را پیگیری می کند یا نه؟ این موضوع از رقم قرارداد من نیز مهم تر است و بعد از این موضوع بحث قرارداد من مطرح می شود. باید ببینیم سپاهان می خواهد بازیکن با کیفیتی مانند چپاروف را جذب کند و چنین هزینه ای انجام دهد؟

وی در خصوص نتایج ضعیف سپاهان در لیگ تشریح کرد: من نمی دانم بعد از حضور من در سپاهان چه اتفاقی رخ داد اما در زمان حضور من همه چیز سر جای خود بود و دو قهرمانی آوردیم. ما چند بازیکن اصفهانی جوان را اضافه کردیم و در مسیر بومی سازی قرار داریم اما نمی دانم بعد از من چه شد. فرکی بعد از من در اولین سال قهرمان شد اما من نمی دانم شما در مورد چه مشکلی صحبت می کنید. شاید عدم نظارت کافی باعث وجود چنین اتفاقی شده است. اما الان تیم ما گروه بازی ندارد و کاملا یکدست و همدل هستیم. بازیکنان ما با وجود مشکلات مالی تا به امروز صحبتی نکردند و سطح بازی خود را بالا بردند و دستورات من را اجرا کردند. نمی دانم در زمان غیبت من چه اتفاقی رخ داد اما من اکنون از شرایط تیم راضی هستم.

کرانچار در پایان خاطر نشان کرد: شاید همانطور که شما گفتید شاید حضور تعداد زیاد مربیان و مدیران و تفاوت در بینش ها باعث ایجاد مشکلات می شد. درست است که در تیم جوانگرایی صورت گرفته اما این که تمام بازیکنان را سر ببریم کار درستی نیست و باید جوانان آهسته به تیم اضافه شوند. ما اکنون در سپاهان باند بازی نداریم و همه تیم یکدل و یک دست هستند. شاید در جهانگرایی اقتصاد ورزش و فوتبال برخی از عوامل خود را تطبیق نداده باشند و شاید افت اقتصادی باعث شده تا برخی مشکلات به وجود بیاید اما من مشکلی را نمی بینم.

 

 

 

حجم فایل صوتی: ۱۱.۲۲M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۲۴:۲۷ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز