خبرگزاری کار ایران

تقدیر و تشکر فدراسیون ورزش کارگری از وزیر ارتباطات

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۴۰۲

رئیس فدراسیون ورزش کارگری از زحمات محمود واعظی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ عصر امروز نشست مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با فدراسیون ورزش کارگری و حضور رؤسای هیئت‌های ورزش کارگری سراسر کشور در سالن همایش‌های شهید قندی باشگاه پیام مخابرات در محل این وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست، سید امیرحسینی رئیس فدراسیون ورزش کارگری ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات مناسب در زمینه توسعه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خصوصاً اینترنت روستایی، از زحمات محمود واعظی٬ وزیر ارتباطات تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در ادامه این نشست مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات، با اشاره به اقدامات این وزارتخانه در روند رشد و توسعه زیرساخت‌ها، دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات، فعالیت‌های انجام شده را در تاریخ ارتباطات ایران بی‌نظیر وا قابل ستایش دانست.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری در ادامه نشست و به نیابت از وزیر ارتباطات اقدام به اهداء لوح تقدیر و تندیس به معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی کرد.

بخش دیگری از این نشست به تشریح گزارش عملکرد انجمن‌های مختلف فدراسیون در چهار سال گذشته و مسابقات برگزار شده و هم‌اندیشی در خصوص بهبود وضعیت فدراسیون پرداختند.

تشریح بهبود عملکرد فدراسیون ورزش‌های کارگری در رشته‌های مختلف و همچنین حوزه بانوان هم در این نشست مطرح شد.

در پایان این نشست، اعضای هیئت رئیسه انجمن‌های ورزش کارگری از مجموعه‌های وزارت ارتباطات، مؤسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام و عمارت کلاه فرنگی بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز