خبرگزاری کار ایران

یووه بلیت کاردیف را رزرو کرد

موناکو 0 - 2 یوونتوس؛برد ارزشمند یوونتوس در خانه موناکو

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۴۵۶

یوونتوس با برتری خارج از خانه در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

به گزارش ایلنا،در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا  تیمهای موناکو و یوونتوس در ورزشگاه لویی دوم موناکو  مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند،در ادامه موناکو می توانست به گل برسد  اما بوفون، ضربه کیلیان امباپه را روی تیر اول مهار کرد.

در دقیقه 29، سرانجام ایگواین قفل دروازه حریف را باز کرد،پاس طلایی دنی آلوس درون محوطه جریمه به گونزالو ایگواین رسید تا این مهاجم آرژانتینی دروازه موناکو را باز کند.

تلاش بازیکنان موناکو برای رسیدن به دروازه یوونتوس به نتیجه ای نرسید تا نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود یووه به پایان برسد.

نیمه دوم را میزبان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47، رادامل فالکائو می توانست نتیجه را به تساوی بکشد اما حضور به موقع پیانیچ و بوفون، این موقعیت را از ستاره کلمبیایی گرفت.

در حالی که تلاش تیم میزبان برای رسیدن به گل تساوی ادامه داشت، این یوونتوس بود که در دقیقه 59، به گل دوم رسید.بازهم دنی آلوس، ایگواین را در فرصتی عالی قرار داد و این مهاجم آرژانتینی قدر این فرصت را دانست و دروزاه موناکو را گشود.

در پایان بازی با برتری دو بر صفر یوونتوس به پایان رسید،تا شاگردان آلگری کار سختی برای رسیدن به فینال نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز