خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیر استقلال به خرید جنجالى؛ منصوریان بخواهد رضاییان را جذب مى کنم!

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۳۶

مدیرعامل استقلال تهران پس از پیروزی آبی پوشان برابر سپاهان اظهار کرد: لیست منصوریان برای فصل آینده تکمیل نشده اما اگر او تمایل به پیوستن رضاییان به استقلال باشد با او مذاکره خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری پس از پیروزی استقلال برابر سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: این عنوان را به همه هواداران تبریک می‌گویم. آنها همیشه از ما حمایت کردند و تیم ما هیچوقت تنها نبود. این نایب قهرمانی نتیجه دوران سختی بود که پشت سر گذاشتیم. امیدروارم استقلال در آسیا هم موفق باشد و به سومین ستاره آسیایی اش دست یابد.

وی افزود: حمایت پیشکسوتان در این مدت براس استقلال مفید بود و آنها در صحنه حاضر بودند.

افتخاری درخصوص انتقادش از مدیرعامل سابق آبی پوشان اظهار داشت: منظورم درمورد رقم قرادادها نبوده، برخی از بازیکنان بود که بیش از ارزش‌شان قرارداد بسته‌اند. برای فصل بعد اولویت تمدید قراداد داریم و افزایش رقم باید در حدی باشد که بتوانیم آن را به بازیکن بپردازیم. در غیر اینصورت هم به باشگاه و هم به بازیکن ظلم کرده‌ایم، منافع دو طرف باید در نظر گرفته شود.

مدیرغامل استقلال درباره لیست علیرضا منصوریان برای فصل آینده و حضور رامین رضاییان در این لیست خاطرنشان کرد: هنوز لیست اصلی توسط منصوریان به دست من نرسیده، یک لیست اولیه داده که قرار است تغییر کند. در مورد رامین رضاییان هم باید مربی شرایط را تعیین کند، اگر بخواهد به دنبالش می‌رویم.

سید رضا افتخاری درمورد شایعه پیوستن کاوه رضایی به پرسپولیس عنوان کرد: چیزی در این مورد نمی دانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز