خبرگزاری کار ایران

خداحافظی فراز با گسترشی ها

کمالوند: بهترین نتیجه تاریخ گسترش فولاد را کسب کردم/قطعا به تراکتور نمی روم

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۴۷

سرمربی گسترش در پایان دیدار مقابل نفت آبادان با شاگردانش در رختکن خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا،فراز کمالوند پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. هر دو تیم خوب بازی کردند.خوشحالم لیگ را با پیروزی به پایان رساندیم. دوست نداشتم این سه امتیاز را بگیریم چون کسی روی نیمکت صنعت نفت نشسته بود که حق استادی به گردن من دارد ولی فوتبال یک رقابت جوانمردانه است. بهترین نتیجه تاریخ گسترش فولاد را گرفتیم. در چهار، پنج سالی که در لیگ برتر بوده برای اولین بار هشتم بود.

سرمربی گسترش با بیان اینکه امروز آخرین باری بود که روی نیمکت گسترش فولاد نشست، افزود: بعد از دو فصل و نیم خیلی خوب، خدا کمک کرد که سربلند و سر افراز باشگاه را ترک کنم. از هفته‌های گذشته جلسه‌های متعددی با  سمندر و زنوزی داشتم. نهایت قدردانی و سپاس را از هر دو نفر دارم. از مجموعه باشگاه گسترش فولاد هم تشکر می‌کنم. گسترش فولاد در حال سقوط بود و امروز که تیم را ترک می‌کنم گسترش فولاد یک تیم با شخصیت شده است.در رختکن هم با بازیکنان خداحافظی کردم. سمندر هم آخرین روز کاری خود را سپری کرد و خوشحالم من و سمندر در روزی از گسترش فولاد می‌رویم که نتایج خوبی را کسب کردیم.

کمالوند درباره آینده فوتبالی اش هم گفت:پس از قطعی شدن جدایی‌ام از گسترش فولاد مذاکرات خوبی با دو تیم لیگ برتری داشتم که یکی نزدیک به شهر تبریز است و دیگری دورتر از تبریز قرار داد و بدون شک تا دوشنبه تکلیف نهایی فوتبالی من مشخص خواهد شد. مسلماً به تراکتورسازی نخواهم رفت. هر کجا بروم خاطرات خوب گسترش را فراموش نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز