خبرگزاری کار ایران

به سازمان لیگ تبریک می‌گویم

کریمی: به جز قهرمانی پرسپولیسی،هیچ چیز مشخص نبود

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۵۲

سرمربی نفت آبادان می گوید اضطراب و استرس تیم ها باعث شد تا در پایان لیگ بازی های زیبایی نبینیم.

به گزارش ایلنا،فیروز کریمی پس از شکست تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری اظهار داشت: اگر چه امروز شکست خوردیم اما یکی از زیباترین بازی‌ها را دیدیم. هر دو تیم موقعیت گل داشتند و  در خلق صحنه‌های زیبا موفق بودند.تفکرات فنی هر دو تیم عاملی برای گلزنی هر دو تیم بود. تیم ما تیمی است که بهتری پاسورها را دارد. حکیم نصاری را علاوه بر گل‌هایی که زده به عنوان پاسور داریم. نوع تفکر دو تیم به شکلی بود که عمق دفاع را بستند. شناخت از هر دو تیم به حد بسیار زیادی بود.

کریمی نظرش درباره کیفیت لیگ امسال را این چنین بیان می کند: لیگ پر فراز و نشیبی را دیدیم. هیچ سالی انقدر حاشیه امنیت برای تیم‌های بزرگ کم نبود. تیم در حال افتادن سیاه جامگان قهرمان لیگ را شکست می‌دهد. در طول لیگ نتایجی به دست آمد که تحت هیچ شرایط قابل تصور نبود. تیم‌های سقوط کننده هم مشخص نبودند. به جز قهرمانی پرسپولیسی، نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیا تا روز آخر مشخص نبود. این موضوع باعث زیبابی و پر استرس بودن بازی‌ها شده بود.

وی در ادامه افزود: به نظرم به لحاظ نتایج و شرایط جدول امسال شاهد بهترین شرایط بودیم اما به لحاظ فوتبالی شاید شاهد فوتبالی خوب از تیمها نبودیم که یکی از دلایل آن اضطراب بیش از اندازه تیمها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز