خبرگزاری کار ایران

میثاقیان: باور نمیکنم در لیگ ماندنی شدیم/ امام رضا (ع) به ما کمک کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۶۲

سرمربی سیاه جامگان در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: امسال امام رضا (ع) کمک کرد و معجزه‌ای بود که تیمم ماند و مردم با خاطره خوش به خانه رفتند.

به گزارش ایلنا، سرمربی سیاه جامگان مشهد پس از پیروزی شاگردانش برابر پرسپولیس و بقا در لیگ برتر عنوان کرد: اگر گذشت و همدلی در تیم ما نبود، ممکن نبود در لیگ بمانیم. در این بازی موقعیت‌های ما نسبت به تیم حریف خیلی کمتر بود. امروز واقعاً امام رضا (ع) به ما کمک کرد و مردم هم خیلی خوب بودند و من را یاد ابومسلم انداختند. هواداران همدل بودند و به خوبی از تیم حمایت کردند و بچه‌های ما هم امروز خودشان را فدای تیم و مردم کردند. باورم نمی‌شود تیمم در لیگ برتر مانده است.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: دو سه سال در این فوتبال یک مقدار اذیت شدم، اما امسال امام رضا (ع) کمک کرد و معجزه‌ای بود که تیمم ماند و مردم با خاطره خوش به خانه رفتند. من هم هیجان‌زده هستم. به نظرم جاودانه بازی کردیم. شاگردانم جانانه بازی کردند. بچه‌ها صبوری کردند و در این دو ماه تیم به‌هم ریخته بود و بازیکنان کمک کردند که بمانیم. غیرممکن بود تیم بماند، اما همه کمک کردند و ماندیم. وقتی تیم‌ها به مشهد می‌آیند و می‌روند، شور و شعف بین جوان‌ها به وجود می‌آید و این خیلی برای مشهدی‌ها خوب است. خود من دقیقه 90 در حال مُردن بودم و نفسم بنده آمده بود و بالا نمی‌آمد. دست و پای من سست شده بود و وضعیت سختی داشتیم. بچه‌ها هم در زمین بسیار نگران بودند.

میثاقیان در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس هم تیم سیاه‌جامگان را تشویق می‌کردند و در نهایت تیم ماند و به نظرش چه باید کرد که این تیم فصل آینده کارش به روزهای آخر و دعا کردن نرسد، گفت: من موافقم که برنامه‌ریزی صورت بگیرد. خانواده عباسی که تنهایی نمی‌تواند تیم را بچرخاند و شاید امسال این اتفاق افتاد، اما شاید سال آینده این‌طور نمی‌شود. باید از ابتدای فصل برنامه‌ریزی شود و باشگاهداری هم باشد نه تیمداری. سیاه‌جامگان باید همه چیز داشته باشد و برنامه‌ریزی کند تا مثل این فصل و فصل گذشته نشود.

وی افزود: امروز شانسی شد که ماندیم و امام رضا (ع) کمک کرد. من دو ماه بودم و کار کردم، بچه‌ها رفاقت کردند و سر پول، رفت و آمد، پاداش، خوابگاه و... صبوری کردند تا بمانیم. ما در این هشت بازی فکر نمی‌کردیم بمانیم و در این بازی‌های فقط 10، 11 بازیکن داشتیم. ما بازیکن زیاد نداشتیم و همیشه دعا می‌کردیم که بازیکنان ما محروم یا مصدوم نشوند. ما باید پشتیبانی داشته باشیم تا بتوانیم تیم را بچرخانیم. ما قبلاً که ابومسلم بودیم، در روز بازی استقلال و پرسپولیس همه ورزشگاه هوادار ابومسلم بودند. امروز هم یاد 10 سال پیش افتادم که همه ورزشگاه عرق مشهدی داشتند و به عشق تیم شهر و استان خود به ورزشگاه آمدند. از هواداران انرژی و حس گرفتیم و با این حس توانستیم بمانیم.

وی درباره عملکرد خوب حسین بادامکی در سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: حسین بادامکی خیلی زحمت کشید و نابغه استان ماست. دم او گرم و در این هشت هفته خیلی زحمت کشید. همه زحمت کشیدند، اما حسین که بچه مشهد بود، خیلی تلاش کرد. خانزاده، سیف‌اللهی، همامی و بقیه بازیکنان هم که برای خارج از استان بودند مثل حسین زحمت کشیدند. با این حال بادامکی نماد استان ما و اسطوره ابومسلم است. او جزو نسل خوب ابومسلم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز