خبرگزاری کار ایران

حسینی: چهارمی حق ما بود

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۶۹

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است تیمش لیاقت حضور در جایگاه چهارمی جدول را دارد.

به گزارش ایلنا،مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد با خبرنگاران صحبت کرد:

*حریف بدبدنی را بردیم

شرایط سختی بود. می‌توانستیم بازی را با اختلاف بیشتری پیروز شویم. در این فصل ما در کل شرایط سختی داشتیم چرا که بازی‌های آسیایی و لیگ به بازیکنان ما فشار زیادی می‌آورد.خوشبختانه توانستیم از پس این حریف چغر و بد بدن بربیاییم و پیروز میدان باشیم. باید از تماشاگران و بازیکنان خوبم تشکر کنم که تا اینجا به تیم ذوب آهن کمک کردند چرا که بازیکنان در این فصل تحت فشار زیادی بودند و برای تیم با جان و دل بازی می‌کردند.

*لیاقت این جایگاه را داشتیم

ما هیچ هدف‌گذاری نکرده بودیم و شاید می‌توان گفت اصلی‌ترین هدف‌مان همدل شدن و متحد شدن تیم بوده است. زمانی که یک تیم همدل باشد می‌تواند با سخت‌کوشی دستاوردهای زیادی را به دست بیاورد.ما در این فصل بازیکنان زیادی از دست دادیم. خداوند را شکر می‌کنم که توانستیم به این جایگاه برسیم و حداقل لیاقت بازیکنانم این جایگاه است.

*به خاطر بازیکنانم در تیم ماندم

من به این مجموعه اعتقاد داشتم. حیف بود برای جوانان شرایطی پیش می‌آمد که کسی به آنها اعتقاد نداشت و به آنها بازی داده نمی‌شد. یکی از عواملی که باعث شد بمانم غیر از شخص مدیرعامل این بود که اجازه ندهیم بازیکنان از بین بروند. خدا را شکر که بازیکنان هم رشد خوبی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز