خبرگزاری کار ایران

ملی پوشان والیبال بامداد یکشنبه راهی مونته نگرو می‌‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۸۹

تیم ملی والیبال کشورمان بامداد یکشنبه ایران را برای برپایی اردوی برون مرزی به مقصد مونته نگرو ترک می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرنسه، ایتالیا، لهستان، امریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران تمرینات آماده سازی خود را از 19 فروردین ماه در تهران آغاز کرده است و این تمرینات از 17 اردیبهشت ماه به شکل اردوی برون مرزی در سه کشور مونته نگرو، اسلوونی و لهستان پیگیری خواهد شد.
ملی پوشان ایران ساعت چهار بامداد روز یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) و پرواز اتریشی تهران را به مقصد وین ترک می‌کنند و پس از شش ساعت توقف در فرودگاه وین، به سمت شهر «پودگوریتسا» پایتخت مونته نگرو پرواز خواهند کرد.
تیم ملی والیبال ایران اردوی نخست خود را از 17 تا 22 اردیبهشت ماه در  مونته نگرو برگزار خواهد کرد که در این مدت علاوه بر پیگیری تمرینات بدنسازی و توپی دو مسابقه دوستانه با تیم ملی والیبال مونته نگرو برگزار می‌کند.
ملی پوشان ایران از 22 تا 28 اردیبهشت ماه در شهر «لیوبلیانا» مرکز کشور اسلوونی اردو می‌زنند و در این مدت نیز دو مسابقه تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی مردان اسلوونی برگزار خواهند کرد.
شهر «کاتوویچ» لهستان سومین شهر میزبان تیم ملی والیبال ایران در اردوی برون مرزی اروپاست که از 28 اردیبهشت تا یکم خردادماه ملی پوشان در این شهر تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد و یک دیدار دوستانه نیز با تیم ملی والیبال لهستان برگزار می‌کنند.
سعید معروف، محمد طاهر وادی، فرهاد سال افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، محمد موسوی، عادل غلامی، سامان فائزی، مسعود غلامی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری 16 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی هستند.
امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، ایگور کولاکوویچ (سرمربی) پیمان اکبری (مربی) دراگان کوبیلسکی و سعید رضایی (کمک مربیان)، دکتر سیامک افروزی (پزشک) دانیل میسیچ (مربی بدنساز)، حمید احمدی نیا (مدیر رسانه ای)، نوید مشجری (آنالیزور)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) نیز کادر فنی تیم ملی والیبال در این سفر هستند.
تیم ملی والیبال ایران در سال 2017 در چهار رویداد لیگ جهانی، قهرمانان قاره‌ها، قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز