خبرگزاری کار ایران

سیچلو:حالا به نیمه نهایی فکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۹۶۵

سرمربی ایران تیم والیبال ایران با بیان این‌که چینی‌ها 50 دفاع مستقیم در 3 بازی گذشته داشتند اما برابر ایران تنها 2 دفاع انجام دادند، گفت: کلید برد ما همین بود و ما آن را در اختیار داشتیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، خوان سیچلو سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در نشست خبری پس از برد 3 بر صفر تیم خود برابر چین اظهار داشت: در وهله اول به تیمم تبریک می گویم. می‌دانستیم چین تیم خیلی خوبی است. در 3 بازی که تیم چین انجام داده 50 دفاع مستقیم داشت و امروز فقط ما را 2 دفاع کردند که نکته مثبت و کلیدی ما در برد همین است.

سرمربی ایران اضافه کرد: امیدوارم و کار می‌کنیم بازیکنان هر روز بهتر و بهتر شوند. این هدف ما است که تیم زیر 23 سال ایران را پرورش دهیم تا بازیکنانش در آینده در تیم بزرگسالان حضور داشته باشند. این روند را ادامه می‌دهیم و خوشحالیم در برابر حریفی که تا الان بهترین بود بازی خوبی انجام دادیم.

وی افزود: من به تیم و بازیکنانم اعتقاد دارم قبلا هم گفتم کاری می‌کنیم که این بازیکنان را در تیم بزرگسالان ببینید.

سیچلو درخصوص دیدار روز یکشنبه ایران به قزاقستان عنوان کرد: این که چه اتفاقی بیافتد بستگی به شرایط دارد. اگر خوب بازی کنید شانس بردن دارید و اگر بد بازی کنید شانسی ندارید. آماده سازی ما برای بردن است. می‌خواهیم برنده شویم و به نیمه نهایی و نهایی برویم.

سرمربی ایران در پاسخ به این‌که حریف اصلی ایران را چه تیمی می‌داند، بیان داشت: کار ما هر روزه است. اگر بگذریم و به آینده برویم لذت نمی بریم الان در حال حاضر به یک چهارم نهایی فکر می کنیم چون اگر ببازیم شما من را خواهید کشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز