خبرگزاری کار ایران

به دنبال مدال خوشرنگ در جام جهانی هستیم؛

گفت‌وگو با دروازه‌بان تیم ملی ساحلی در آستانه دیدار با تاهیتی

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۱۴۶

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از تلاش این تیم برای کسب مدال طلای جهانی صحبت کرد و گفت: تمام تلاش ما کسب مدال خوشرنگ این بازی ها است.

سید پیمان حسینی دروازه بان آماده تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری ایران برابر سوئیس اظهار کرد: کار ما خیلی سخت بود. آن‌ها در فوتبال ساحلی قوی و تیم تاکتیکی بودند و فوتبال را خوب بازی می‌کردند اما خوشبختانه تلاش‌مان نتیجه بخش شد و توانستیم به برد برسیم. در این 4 بازی تا به جمع چهار تیم برتر برسیم خیلی استرس داشتیم و شرایط سختی را سپری کردیم اما خدا را شکر تلاش‌مان نتیجه داد.

وی در رابطه با عملکرد خود در این چند بازی خاطر نشان کرد: من تلاش کردم تا به وظایفم در زمین عمل کنم و خوشحالم که تا حدودی توانستم به وظایفم خوب عمل کرده و برای تیمم مفید باشم.

حسینی در خصوص بازی با تایتی عنوان کرد: حریف خیلی سختی داریم. آن‌ها حتی یک سر و گردن از سوئیس هم بهتر هستند و همین کار ما را سخت‌تر می‌کند. اما به امید خدا تلاش می‌کنیم تا با برتری در این بازی به جمع 4 تیم برتر دنیا برسیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان با اعلام هدف ایران در این چند بازی گفت: به دنبال این هستیم تا با شکست دادن تایتی به فینال رسیده و با مدال خوشرنگ برگردیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم. بازی سختی داریم اما تمام تلاش ما برای کسب برد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز