خبرگزاری کار ایران

کار سخت تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۶۳۶

مدیران تراکتورسازی علاوه بر مشکلات مالی، مصائب دیگری هم تا شروع لیگ برتر خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالی که اکثر تیم‌های بالانشین جدول لیگ برتر فعالیت خودشان را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده‌اند و به دنبال تقویت تیم خود هستند، باشگاه تراکتورسازی در اوج بلاتکلیفی قرار دارد.

تراکتورسازان روز پنجشنبه دیدار حساسی در فینال جام حذفی مقابل نفت تهران دارند ولی اصلاً اوضاع خوبی را سپری نمی‌کنند و شکایت و گله از شرایط باشگاه در مصاحبه‌های بازیکنان این تیم دیده می‌شود. اتفاقی که ممکن است روی عملکرد این تیم و حتی نتیجه بازی با نفت تهران تاثیر گذار باشد.

علاوه بر این، مسئولان باشگاه با توجه به محرومیت از پنجره نقل و انتقالات تابستانی امکان خرید بازیکن جدید را ندارند و بهترین شرایط ممکن برایشان این است که با بازیکنان فعلی به توافق برسند ولی اوضاع کنونی نشان می‌دهد انجام این کار هم راحت نیست.

در حال حاضر قرارداد 7 بازیکن تراکتورسازی به نام های لوسیانو ادینیو، خالد شفیعی، سعید آقایی، فرزاد حاتمی، کرارجاسم، محمد نوری و محمدرضا اخباری بعد از فینال حذفی به پایان می رسد و آنها می توانند آزادانه به هر تیمی می خواهند بروند.

محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی و محمد ابراهیمی 3 بازیکن دیگر این تیم هم یکسال دیگر از قراردادشان باقی مانده اما قرارداد سال دوم مشروط به توافق مالی است و اگر این توافق صورت نگیرد آنها می‌توانند از جمع تراکتورسازان جدا شوند.

این مسائل قلعه‌نویی را هم برای ادامه فعالیت در تراکتورسازی به تردید انداخته است و هنوز راضی به تمدید قرارداد خود با این تیم نشده است و احتمال دارد فینال جام حذفی آخرین دیداری باشد که تراکتورسازی تحت هدایت قلعه‌نویی به میدان می‌رود.

با توجه به مشکلات مالی تراکتورسازی به نظر می‌رسد این باشگاه تا شروع فصل آینده و بستن فهرست نفرات خود کار سختی درپیش خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز