خبرگزاری کار ایران

شادی پس از باخت را تا به حال ندیده بودیم؛

فروزان: پرسپولیسی‌ها در حق ما ظلم کردند!

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۷۴۴

سنگربان صبا نسبت به عملکرد پرسپولیس در بازی برابر سیاه جامگان معترض است.

محسن فروزان در حالی که از سقوط صبا ناراحت بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: خیلی از سقوط صبا ناراحتم. حق ما سقوط نبود. در بازی با استقلال خوزستان هم خیلی خوب کار کردیم و اگر داور گل سالم ما را مردود اعلام نمی‌کرد برنده بازی می‌شدیم، اما این اتفاق باعث شد تا آرامش مان را از دست بدهیم.

وی در ادامه افزود: در نیم فصل دوم عملکرد خیلی خوبی داشتیم اما صبا در نیم فصل اول آن قدر امتیاز از دست داده بود که در نیم فصل دوم علیرغم به دست آوردن امتیازات خوب سقوط کردیم و این خیلی تلخ بود.

دروازه بان صبا با انتقاد از ترکیب پرسپولیس در بازی برابر سیاه جامگان گفت: پرسپولیس در حق صبا ظلم کرد. استقلال خوزستان هم تیم آسیایی بود اما با تمام توانش برابر ما به میدان آمد و همه نفرات ثابت خود را راهی میدان کرد و جوانمردانه ظاهر شد اما پرسپولیس با بازیکنان ذخیره خود بازی کرد تا ظلم بزرگی به لیگ و صبا کند.

وی در ادامه افزود: خیلی‌ها الان در این مورد معترض هستند و این گلایه‌ها فقط حرف من نیست. برایم خیلی جای تعجب داشت که چطور آن‌ها از باخت تیم شان خوشحال بودند. برای اولین بار بود که دیدم یک تیم اینطوری از باخت تیمش خوشحالی کند و همین نکته گویای همه چیز است. چون صبا را بیشتر بازیکنان استقلالی تشکیل داده بودند آن‌ها کاری کردند از سقوط ما خوشحالی کنند که واقعا جای تاسف دارد.

فروزان در ارتباط با عملکرد خود در صبا اعلام کرد:من بهترین بازی‌هایم را برای صبا انجام دادم و برای این تیم با تمام دل و جان بازی کردم و به گفته مسئولان باشگاه صبا بهترین بازی‌ها را برای این تیم داشتم.از 13 بازی 7 کلین شیت داشتم که آمار خیلی خوبی بود و همه از من راضی بودند. از سقوط صبا خیلی ناراحت هستم اما به خودم می‌بالم که بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام دادم.

این دروازه بان در ارتباط با انتخاب تیم جدیدش گفت:الان چند پیشنهاد خیلی خوب دارم اما به دلیل فشاری که طی این چند ماه داشتم ترجیح می‌دهم به یک مسافرت رفته و کمی استراحت کنم و بعد تیم جدیدم را انتخاب کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز