خبرگزاری کار ایران

سیزدهمین جنگ مورینیو و ونگر؛ جدال نحس

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۷۶۴

یونایتد و آرسنال برای صد و هشتاد و چهارمین بار به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حساس‌ترین بازی فصل لیگ برتر دو تیم آرسنال و منچستر یونایتد از ساعت 19:30 در «امارات» به مصاف هم می‌روند. 

این بازی از هفته‌ی 36 برگزار می‌شود و به دلیل رقابت دو تیم برای قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول و کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا از حساسیت‌ ویژه‌ای برخوردار است. در حال حاضر یونایتد با یک بازی بیشتر 5 امتیاز از آرسنال پیش است و در مکان پنجم جدول قرار دارد و با منچستر سیتی و لیورپول رقابت فشرده‌ای دارد. بازی رفت این دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود.

نکته‌ی جالب در مورد بازی تقابل و نفرت ونگر و مورینیو است. در 12 مصاف قبلی این دو سرمربی ونگر تنها یک بار و آن هم در جام خیریه به برتری دست یافته است، 6 بازی مساوی شده و 5 بار هم مورینیو پیروز شده است.

سیزدهمین جنگ مورینیو و ونگر؛ جدال نحس

آرسنال در 6 بازی اخیر خود 4 برد و 2 باخت به دست آورده. آنها هفته‌ی گذشته دربی شمال لندن را به تاتنهام باختند و در این فصل پس از دو دهه پایین‌تر از هاتسپرز قرار می‌گیرند. در آن سو، یونایتد در 6 بازی اخیر خود 3 برد و 3 تساوی به دست آورده. آنها در 25 بازی اخیر خود شکست نخورده‌اند. با این حال، برخی به شوخی عنوان می‌کنند که 12 تا از این بازی‌ها با تساوی به پایان رسیده و مورینیو را مرد مساوی‌ها لقب داده‌اند. آخرین بار یونایتد مهرماه سال گذشته به چلسی باخت. ونگر که در این فصل با اعتراض هواداران آرسنال مواجه شده و در آستانه‌ی خروج از امارات قرار دارد در 58 تقابل خود با یونایتد 15 برد به دست آورده. آرسنال در این فصل 42 گل در 33 بازی دریافت کرده تا عملکرد دفاعی ضعیفی داشته باشد. در آن سو، یونایتد 25 گل خورده و پس از تاتنهام بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد. یونایتد در این فصل تنها 3 بار شکست خورده تا از این حیث برترین تیم جزیره باشد. در آن سو، آرسنال 9 بار مغلوب شده است.

سیزدهمین جنگ مورینیو و ونگر؛ جدال نحس

این دو تیم 183 بار با هم دیدار کرده‌اند که سهم یونایتد 78 و سهم آرسنال 61 برد است. وین رونی با زدن 11 گل بهترین گلزن این دیدار است. طی 10 بازی اخیر این دو تیم هم یونایتد 4 برد، 4 مساوی و 2 باخت از خود بر جای گذارده است.

غایبان سرشناس این دیدار نیز کاسورلا، زلاتان و روخو هستند. وضعیت حضور رشفورد هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز