خبرگزاری کار ایران

اولین خرید آبی‌ها ملی پوش است؟

توافق اولیه بین ستاره‌ی لژیونر و استقلال تهران

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۱۲۳

صحبت‌های اولیه بین علیرضا منصوریان و مدافع ملی پوش انجام شده و به احتمال زیاد او اولین خرید استقلال تهران در نقل و انتقالات باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران که برای دیدار با التعاون عربستان در دوحه اردو برپا کرده است، روز گذشته از دو میهان ویژه پذیرایی کرد.

مجتبی جباری و پژمان منتظری که سابقه حضور در استقلال تهران را دارند و فصل گذشته در الاهلی بازی می‌کردند، روز گذشته در تمرین آبی‌ها حضور یافتند و با منصوریان و بازیکنان استقلال دیدار کردند. حضور این دو بازیکن در تمرین مورد استقبال ویژه آبی‌ها قرار گرفت.

حضور این دو بازیکن اما جنبه دیگری هم داشت و آن احتمال صحبت برای حضور در لیگ هفدهم در ترکیب استقلال بود. مجتبی جباری در فصل گذشته به دلیل مصدومیت اکثر بازی‌های این تیم را از دست داد و خود او مدعی شد که سرمربی الاهلی فوتبال او را نابود کرده است. قرارداد جباری با تیم قطری به پایان رسیده و باشگاه الاهلی پیشنهادی برای تمدید قرارداد برای او در نظر نگرفته تا این هافبک این تیم را ترک کند. احتمال حضور جباری در استقلال بسیار کم است اما منصوریان شاید او را برای فصل آینده به جمع آبی پوشان بیاورد تا جباری 33 ساله با پیراهن استقلال به دنبال خداحافظی از دنیای فوتبال باشد.

پژمان منتظری هم قراردادش با الاهلی به پایان رسیده اما مسئولان به دنبال حضور او برای فصل بعدی در این تیم هستند. تصمیم منتظری برای فصل آینده مشخص نیست اما شنیده می‌شود او روز گذشته با منصوریان برای حضور در استقلال صحبت کرده و توافقات اولیه بین او و سرمربی آبی‌ها صورت گرفته است. منتظری در نقل و انتقالات زمستانی هم مورد توجه منصوریان قرار داشت اما او به دلیل محرومیت استقلال نتوانست به تیم تهرانی بازگردد، حال با اتمام محرومیت فیفا او راه آسانی برای بازگشت به تهران دارد. مدافع ملی پوش پیش از این بارها اعلام کرده بود که درصورت بازگشت به فوتبال ایران تنها برای تیم سابقش به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز